Avatar uživatele
lenina270

Už sem se ptala jak zhubnout…?

ptala sem se jak zhubnout aspon trošku,
někdo psal o obědě v poledne…jenže jak to udělat?pracuju jako každý…
ráno od 6hodin,právě v 10 svačina v práci a domů přijdu kolem 15 hodiny,takže jíst v poledne fakt nemůžu,nejde to…a cvičit?v práci mám fakt občas záhul a štěně které tet už má přes 15 kg- a bude mít v dospělosti 30kg mi taky dá zabrat dost když si chce hrát…
máte ještě prosím nějakou radu?
a s tím pečivem-na vesnici si moc nevyberu,jezdím tak 1× týdně do města nakoupit,tak i v tom nějakou radu bych potřebovala
krom toho sem ještě zapoměla poznamenat že sem rok po slepáku a ještě mi tam občas píchne ale to prý je normál,po hodně ošklivé operaci,–-prý sem měla zánět pobřišnice –na komplet vyšetření sem raději byla,aby zas nebylo zle že sem přišla pozdě jako minule na ten slepák,doktoři radili jen že si mám dát ještě pozor co jím a na těžká břemena…
děkuji všem za odpověd

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4726 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
dědapetr

Už se tady na to několikrát ptali:
http://www.od­povedi.cz/vyh­ledat?ie=UTF-8&cx=01759792­7737963345235%3Alv-gxwjxnxe&cof=­FORID%3A11&ci=­104&q=jak+zhub­nout&sa=Vyhle­dat#852

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Nakup si na tyden pecivo , celozrnny chleba a po par krajiccich si ho zmraz a kazdy den si vytahni " balicek ". Zadne sladke piti. Naopak hodne vody. Staci z kohoutku. Kupuj si kureci sunku ( je sice v ni hodne vody ) , ale neni tolik slana. Pak ovoce mene , ale zeleninu do zasyceni… mleka , syry , vse leicht… bylinkove caje … -iv-

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Děda Louda

Ano. Taky zbytečná otázka jen pro body, hodnota dotazu a tím i odpovědí nulová. Na druhou stranu jsou zase tací, kteří rádi mlátí prázdnou slámu při jakékoli příležitosti, jen aby se zviditelnili.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
BandiOl