Bronzový

Uvítali byste kdyby se na školy vrátila rákoska?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Bronzový

V některých případech by bylo vhodnější tágo než rákoska.

Další odpovědi:

ne neumím si představit jak by skončil učitel který by vztáhl ruku na moje dítě,nejsme ve středověku,nedávno jsem četla článek kde učitelka dala 10-ti letému klukovi facku a praskla mu bubínek

Zlatý

Já říkal učitelce, ať klidně klukovi jednu lískne, když už. Nevyužila toho-škoda.

Těžké.Všecho,co se dá zneužít,se zneužije.
A - někdy by byl vhodnější kolt,ráže 45.

Pokročilý

Mám sto chutí říct ano, ale ono to asi opravdu nejde. Jenomže dnes učitel nemá žádnou autoritu - a není to jeho vina. Spíše by si měli sáhnout na svědomí někteří rodiče a starat se o to co jejich (nevinné) ratolesti dělají. Rodiče svádějí na školu že se má o děcka postarat, ale nedej bože aby na jejich dítko učitel zvedl hlas.
Nemyslíte si náhodou někteří rodiče žs se zbavujete svých vlastních povinností ???!!!
Nechci házet všechny do jednoho pytle, ale bohužel, tak to je ve většině případů.
Vždy platilo heslo : Výchova začíná v rodině !!!!!

Zlatý

to tedy rozhodně ne, učitelé by neměli "suplovat" rodiče. Děti by měly akorát další důvod chodit za školu, protože by se jí bály

já bych ty smrady řezal...

Zlatý

Asi ano,ale bylo by to vubec k necemu platne?

Bronzový

V některých případech ano.Ale dnešní mládeŽ ja tak drzá že bi si na učitele někde počkali a pořádně ho zmlátily

Pokročilý

Ano, s ohromnou radostí. A současně zmrskat rákoskou rodiče, kteří ji nepoznali. Jim především děkujeme ta tuto vzpurnou generaci, která si neváží ničeho. V důsledku - jak mohou vychovávat rodiče své děti, když jim samotným výchova chybí? A ještě - rákoskou se ušní bubínek určitě neprorazí. A co šikana? Vše začíná u "VIP" a jejich nedotknutelných mazlíčků. Salso verde, je to naposrání, ale asi se to změní, až ti mazánkové začnou vraždit své rodiče. Ahoj ,BIGFOOT

Diskuze k otázce