Avatar uživatele
Zhrb

Je pro studenta rozdíl (v daních npod.) mezi DPP a klasickou smlouvou?

Dobrý den,

dle obrázku mě zajímá, když jsem student a měl jsem dostat dohodu o provedení práce, tak jestli je pro mě nějaký rozdíl v daních nebo v něčem, když budu mít klasickou smlouvu, když to udělali tak, abych měl sjednanou finanční odměnu, jako na dohodu o provedení práce.

S pozdravem

Vrzal

Zajímavá 0 před 1048 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
elkon

Na letní brigádě nemůžete mít běžný pracovní poměr, který lze uzavřít až od 18. let.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Pepa25

V případě dohody se do určité částky neplatí pojistné. Zadejte si hrubou měsíční mzdu do kalkulaček https://www.pe­nize.cz/kalku­lacky/kalkulac­ka-dpp-dpc a https://www.pe­nize.cz/kalku­lacky/vypocet-ciste-mzdy a uvidíte. Předpokládám, že to vyjde na stejno, pokud vám „navýšili mzdu, abyste měli v čistém dohodnutou částku“.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
autacek

Jednou se podepíšeš jako Vrzal, pak přiložíš osobní korespondenci pro nějakého Pokorného a to nejdůležitější, jaká a jak byla stanovena odměna předtím, nenapíšeš.

Navýšení mzdových nákladů cca o 60% nevidím jako úplně nejlepší manažerské rozhodnutí, tak že bez znalosti detailů vztahu nelze s určitostí odpovědět, byť se podbízí, že to pro tebe bude stejné, ba dokonce v něčem lepší.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rilika25

Příspěvek smazán administrátorem.

Avatar uživatele
Zhrb

Ano, mám tříměsiční zkušební dobu. Od 1. 7. 2021, tudíž když budu chtít například 10. 8. 2021 jít tam naposledy, tak kdy mám dát zrušení o pracovním poměru v ten den, kdy tam budu naposledy to je 10. 8. 2021 nebo kdy? A dostanu proplaceno každý den a i kdybych tam byl třeba někdy jen 5 hodin, tak dostanu zaplaceno tolik, kolik hodin odpracuju?

před 1034 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Dochy