Avatar uživatele
Registrovaný

Se kterou zdravotní pojišťovnou máte nejlepší zkušenosti?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Stříbrný

Nevím kolik zde bude lidí, kteří stihli vyzkoušet tolik zdrav. pojišťoven, aby na tuto otázku mohli relevantně odpovědět. Zdravotní pojišťovna se dá změnit jen jednou ročně.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Nemůžu posouzet, protože od prvopočátku jsem u jedné zdravotní pojišťovny.
Doplňuji:
VZP


Avatar uživatele
Zlatý

Mám osobní zkušenost jen s jednou - OZP (207) - dlouhodobě jsem spokojen, takže nemám důvod se poohlížet po jiné...
;-)


Avatar uživatele
Stříbrný

kdysi dáááávno jsme celá rodina přešli od VZP k Atlasu...už se sice přenransformoval na Českou průmyslovou zdravotní pojišťovnu (205)...ale nijak se to neprojavilo a nikdy jsem nezaznamala případ, že by nějaký lékař neměl s touto pojišťovnou uzavřenou smlouvu...spíše naopak...teď mám doktora, fakt kapacitu přes žíly, ale hodně pojišťoven s ním s ním odmítá uzavřít smlouvu, ale ta moje ji s ním má...takže naprostá spokojenost...
moje rrada...kamkoliv k pojišťovně s velkou klientelou (vyšší pravděpodobnost, že s ní má každý lékař uzavřenu smlouvu), ale nikdy bych se nevrátila tomu "státnímu" kolosu VZP...staví si baráky za miliony a pojištěcům přispívají almužny...stačí se podívat, jaké mají příspěvky třeba na nepoviné očkování oni a jiné pojišťovny


Avatar uživatele
Zlatý

A co očekáváš ? Rozdily jsou jenom v bonusech tak se podívej na jejich stránky.


Avatar uživatele
Stříbrný

mám zkušenosti s řešením nedoplatků u dvou pojišťoven. VZP a VoZP. V obou případech myslím řešení situace z podnětu klienta, ne na výzvu pojišťovny (ale neručím za to a oba případy jsou už pár let zpátky...
U VoZP telefonicky s tím, že se obávám že jsem platil pár měsíců méně než jsem měl... OK, kontrola, ujasnění nedoplatku, pošlete nám to na účet. Mám platit i nějaké penále? Krátká porada na druhém konci drátu.... Ne, není třeba... posláno, vyřešeno...

U VZP nutná návštěva klientského centra, nebo jak tomu říkají... vypočten nedoplatek, vytisknut papír, tohle dojděte zaplatit. OK a tím bude všechno vyřízeno? Ano..... Zaplaceno, klid na půl roku, pak dopis: Evidujeme u vás dluh, dlužná částka XXX tisíc,.... včetně nějakých výhrůžek co se stane když se nezaplatí... Až podrobným zkoumáním dopisu druhou, nevyšokovanou osobou bylo zjištěno, že nerozporují zaplacení těch tisíců za dlužné pojistné, pouze si vzpomněli, že chtějí zaplatit i pokutu. Přestože na pobočce tvrdili, že zaplacením požadované částky budou závazky vyrovnány.

Takže pro mně zatím vede VoZP s klidným a srozumitelným jednáním, VZP považuji za moloch, kde jedno chapadlo neví co dělá druhé. Je možné že se od těch dob něco změnilo, já si ale tyto společnosti pamatuju takto.


Avatar uživatele
Zlatý

Jsem spokojená stále u stejné.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1606
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1279
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 716
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 565
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.