Avatar uživatele
abraxa

Půjčka a nesplácení

S bývalým druhem jsme koupili byt(je psaný na něho)já jsem si půjčila150tís.(má doklad od banky,že peníze šly na jeho účet) penize se převedly na jeho účet a z těch peněz se zaplatily různépoplatky apod.druh nás poroce vyhodil z bytu a úst.slíbil,že pen.vrátí,ale navrací kam se mam obratit? na spláceni nereaguje

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? kropitko před 5092 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
sobol

Asi nikam, zde toho ústní dohoda moc nezmůže, měla jste trvat na písemné, ale banka to stejně bude požadovat po vás, vy jen budete mít právo to zas požadovat po něm. Já mám něco podobného se svým otčímem, na mé jméno je psaná půjčka 250tis. a s ním mám smlouvu o tom, že dluh přejímá on a zavazuje se ho splácet, ale když jsem byl za právníkem tak mi stejně sdělil, že já zůstávám dlužníkem vůči bance a on zas vůči mě.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
smolařka

já jsem měla podobný problém,půjčila jsem si od banky peníze na koupi bytu pro mě a mé děti s bývalou tchýní…a jak to dopadlo,byt byl psaný na ni a jejího manžela,každý si pujčil 150 litrů a nakonec byt zůstla jí,já platila 3 krát pujčku na 150 litrů a by mi ten byt přepsala-což se nestalo-přestala jsem platit ůvěry na jejich jméno a platila jen svoje---pak mě dala vystěhovat a skončili jsme u soudu,jenže byt byl psaný na ní a my měli pouze ustní dohodu o přepisu.Takže ve finále-soudní žaloba zamítnuta,pro nedostatek důkazů,přesto že jsem měla všechny půjčky hrazeny z mého ůčtu a musím zaplatit soudní výlohy,ale jen polovinu-asi 30.000-jsem na MD,mám 4 děti a nemám to z čeho zaplatit.to je ale paradox co?a stejně musím splácet půjču ikdyž byt ani prašule nemám…jen dluhy a tchýně si tento byt prodala a získala dvojnásobek toho,za co jsme ho tehdy koupily.Kde je tedy spravedlnost?!

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek