Avatar uživatele
Registrovaný

Prosím o pomoc přeložení (nemusí být přesné) toho textu, neumím německy vůbec nic a pootřebuji to k jedné analýze. Díky

2.1.3 Gratispresse
Die erfolgreichste Innovation der Schweizer Presselandschaft
seit dem Jahre 2000 dürfte die gratis verteilte
Tageszeitung mit einem ausgebauten redaktionellen Angebot
sein. Die Gratispresse vermag jedoch nicht nur im
Bereich der Tagespresse, sondern insgesamt ihre Auflage
zu steigern.
– Die lokale Gratispresse mit wöchentlichem Erscheinungsrythmus
zeigt in der Anzahl der Titel und der
Auflage eine etwas fluktuierende Tendenz über die
letzten Jahre. Eine Ursache dafür dürfte in einzelnen
Lokalräumen die Konkurrenz durch die Grossauflagen
der lokalen Tageszeitungen sein sowie allgemein
konjunkturelle Einflüsse dieser stark von Werbung und
Kleininseraten abhängigen Pressegruppe.
– Die überregionale Gratispresse mit wöchentlichem
Erscheinungsrythmus stellt im Jahre 2006 alleine einen
Viertel der gesamten aktualitätsbezogenen Presse der
Schweiz.
Sie ist entscheidend durch die Mitgliederpresse der
Grossverteiler Coop und Migros geprägt. Diese
beiden Publikationen, welche je in den drei grossen
Landessprachen erscheinen, sind die auflagenmächtigsten
Publikationen der aktualitätsbezogenen Presse.
– Die Gruppe der Gratispresse, welche mindestens vier
Mal pro Woche erscheint, steigert ihre Auflage von
dem Jahre 2000 bis 2006 um über 130%. Dieses
Segment besteht im Jahre 2000 aus den täglich erscheinende
erscheinende
Gratisanzeigern der städtischen Zentren.
Im Jahre 2006 zählen dann zu diesem Segment die
jeweils morgens verteilten Pendlerzeitungen
«20 Minuten» (mit mehreren Regionalausgaben)
in der Deutschschweiz und den neu lancierten,
französischsprachigen Pendants «20 Minutes» und
«Le Matin bleu».
Noch nicht berücksichtigt in der Statistik sind die
beiden grossen Neulancierungen im Jahre 2006 in
der deutschsprachigen Schweiz: Die über Zeitungsboxen
verteilte Abendzeitung «heute» und das gratis
an den Kiosken aufliegende Wirtschaftsblatt «Cash
daily», welches sich primär an ein börseninteressiertes
Publikum wendet.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Free Press
Nejúspěšnější inovací ve švýcarském tisku se od roku 2000 pravděpodobně staly zdarma distribuované Denní noviny s rozšířenou redakční nabídkou. Free Press mohou nejen Rozsah denního tisku, ale jejich celkový náklad ke zvýšení. - Místní svobodný tisk vzhled s týdenním rytmu zobrazuje počet titulů Podpora poněkud kolísavý trend v posledních letech. Jedním z důvodů pro tuto skutečnost může v některých Místní oblasti, konkurence z velkého počtu kopií místní noviny, stejně jako jeho obecné ekonomické účinky reklamy a to silně Malé inzeráty související tiskovou skupinu. - Národní týden svobodný tisk Vydáno v roce 2006 jen rytmus Čtvrtletí aktuálnosti souvisejících tisku Švýcarsko. Je nesmírně důležité členy tisku Coop a Migros označené velkoobchodů. to dvě publikace, z nichž každé tři hlavní Jazyky se objeví, jsou nejsilnější vydání Publikace týkající se včasnosti tisku. - Skupina svobodného tisku, který nejméně čtyři Krát týdně zvýší svou podporu 130 od roku 2000 do roku 2006 asi o%. to Segment se skládá z denně v roce 2000 publikoval zveřejněn Zdarma ukazatele městských center. V roce 2006, pak tento segment patří dojíždějících do ranních novin distribuovaných "20 Minutes" (s několika regionálních vydáních) v německy mluvící části Švýcarska a nově zahájené, francouzsky mluvící protějšky, "20 minut" a "Le Matin Bleu". Nejsou zahrnuty do statistik dvě nové hlavní trh v roce 2006 Německy mluvící Švýcarsko: přes noviny boxy Distribuované večer noviny "Dnes" a zdarma spočívat na stáncích Wirtschaftsblatt "hotovosti denně, "který je primárně zájem o výměnu Veřejné používá.
Doplňuji:
Je to přeloženo strojovým překladačem. Kdyby se našel někdo, kdo umí trochu německy, tak by to určitě uměl přeložit do české srozumitelštiny.

Zdroj: http://translate.google.cz/

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Vzdělání a práce

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Vzdělání a práce

Zlatý annas 2419
Zlatý Drap 1490
Zlatý quentos 1219
Zlatý mosoj 643
Zlatý hanulka11 567
Zlatý gecco 564
Stříbrný ivzez 539
Zlatý led 528
Zlatý marci1 491
Zlatý Michal Kole 475

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.