Přestupek a škola.

Dobrý den, na silvestra jsem spáchal přestupek proti majetku (v opilosti jsem něco rozbil) . Při sepisování protokolu se mě ptali na školu, kde studuji. Znamená to, že jí budou o přestupku informovat? Děkuji za pomoc.
Doplňuji:
* Je mi 18
** Ja nevim, ta skola kam chodim neni moc normalni a bojim se, ze by me mohli treba vyhodit za spatnou reprezentaci skoly nebo neco podobnyho.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Odpovědi:

Zlatý

Mohou, ale není to podmínkou. Záleží na tom kolik ti je a co to bylo konkrétně za přestupek.

Zlatý

No a co, tak ať informují. Ve škole tě za to trestat nemohou, takže co.
Doplňuji:
Blbost, pokud jsi při přestupku nehanobil školu, nemůžou vůbec nic. Každopádně, kdyby to chtěli nějak řešit a zavolali si tě na kobereček, tak si posypeš hlavu popelem a bude na 99 % klid, uvidíš.

Pokročilý

Za levicoveho fasismu to tak bylo, ale dnes ? Ze by ?

Stříbrný

Není zákonný důvod informovat školu. Na školu se ptali spíš za účelem zjištění vašich osobních poměrů a taky pro zjištění další možnosti případného kontaktu. Osobní poměry jsou důležité pro rozhodnutí o sankci.

Bronzový

Mohou školu informovat, ale taky nemusí. Kdybys udělal nějaký větší trestný čin, hmotnou škodu, ublížení na zdraví, už by museli upozorňit někoho na té škole, na tvé chování, jednání a pokud bys dostal podmínku, případně bys vyfasoval trest, měl by to tvůj zaměstnavatel vědět. Každopádně jsi studentem školy v průběhu celého školního roku, takže můžeš být kázeňsky stíhán i za to, co jsi udělal mimo prostor školy.

Bronzový

Domnívám se, že škola není účastníkem řízení. Pokud by OČTŘ podali škole informace bez tvého souhlasu, pak by se, podle mého, dopustily protiprávního jednání se všemi z toho plynoucími důsledky.

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony