Avatar uživatele
Pokročilý

Před rokem jsem byla umělém oplodnění, dostávala jsem různé hormony apod.

Teď jsem 5 měsíců po porodu a hrozně mi padají vlasy, ale víc něž při prvních dvou porodech které nebyly umělé, padají mi vlasy tak moc že si připadám jako po chemoterapii, jak moc padají vlasy, myslíte že to způsobyly ty hormony? Máte některá z vás podobnou zkušenost, a jak to napravit?? Vím že po porodu padají vlasy, znám to z prvních dvou, ale tohle je hrozné, nemůžu ani vařit, ani přes někoho ohnout, hned je všude plno vlasů, i ráno v postely. Mám vlasy skoro až po zadek, husté, každý mi je závidí, nerada bych o ně přišla..

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Pokročilý

Mně po porodu asi 4. měsíc začaly padat také vlasy. Měla jsem úplné kouty. Byla jsem u kožní lékařky. Je to změna hormonů v těle, ale u dlouhých vlasů je to víc vidět když vypadne do jídla než krátký vlas :-)
Každopádně jdi k lékaři....
A tenkrát mi doporučili vlasy ostříhat. Ale zase je mám dávno už dlouhé :-)

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele

Hlavu vzůru,to přejde,tady si přečtěte názory a rady žen,které ten problém trápí také!

Zdroj: http://www.emimino.cz/diskuse/ vypadavani-vlasu-po-porodu-662 9/

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1664
Zlatý mosoj 1508
Zlatý marci1 1318
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 1026
Zlatý gecco 760
Zlatý briketka10 732
Zlatý quentos 727
Zlatý iceT 569
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.