Pokročilý

PC hra Spore

Když má tahle hra napsané požadované nároky na hru procesor 1,8 a noťas,na kterém chci hrát má procesor 1,7 Mhz,co to udělá?Rozjedu tu hru a nebo ne a nebo se to bude sekat,nebo co?Jak mám zvýšit velikost procesoru?Nebo vůbec, jde to?Dcera o tu hru hodně stojí,jen mám strach,že se nerozjede.A na nový notas ani PC nemám.
Doplňuji:
Jelikož jsem laik na veškerou elektroniku,tak jak mám zjistit,kolika jádrový procesor mám?Mám notebook IBM ThinkPad 2373.Na štítku je ještě napsaný - TYPE 2373-B45 S/N L3-3967L.Pomůže někdo zjistit,co v něm vlastně mám a po lopatě mi to tady vysvětlí??Moc děkuji.

Odpovědi:

Zlatý

U notebooku bych zrovna procesor netaktoval - když člověk chce taktovat, musí mít dobré chlazení. A u notebooku to bude velký problém.

Pokud máte procesor 1,7GHz a máte ho dvoujádrový, tak se to násobí 2 - tedy 2x1,7=3,4GHz.
Máte-li to jednojádro, tak těch 100MHz bych tolik neřešil, ale určitě bude nunté omeznit efekty a detaily - notebooky nemají tak dobrou grafickou kartu, jako mají počítače.
Grafická karta je taky důležitá (spolu s procesorem a pamětí RAM).

Pokročilý

Jestli tam je napsaný minimální konfigurace 1,8, tak se to asi nerozjede, a jestli máš 1,7 Mhz tak máš 30 let starej počítač, asi ses přepsala,většinou je to v Ghz...Procesor můžeš přetaktovat na vyšší frekvenci, ale musíš dbát na adekvátní chlazení jinak ti to shoří...Taky se ti sníží životnost a ztratíš záruku...

Bronzový

to pojede hrál sem tu hru - docela mě bavila - PC mam dobrej ale ve skušenosti se staršími PC bych se toho nebál, když už to spustíte a bude to šlapat špatně, tak nastavte minimální detaily - které by se snad měli nastavit automaticky podle kvality PC - jinak smůla
Doplňuji:
jak je starý ten notebook - jestli to neni 2 jádro ?

Stříbrný