Avatar uživatele
Zeus23351

Poradíte, jak mám říct rodičům, že jsem dostal napomenutí třídního učitele?

Zdravím, dnes jsem dostal napomenutí třídního učitele za nekázeň v hodinách. Nevím, jak to říct rodičům, jelikož pravděpodobně budu fyzicky trestán. Vůbec se mi nechce domů a nevím, co mám dělat. Jsem v IX. třídě ZŠ. Nějaké rady? Toto je moje první napomenuí vůbec

Upozornění

Zdá se, že jste příliš struční. Nešetřete písmenky a důležité informace napište přímo do otázky.

Napomenutí třídního učitele

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 1630 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
callmehelf

Odpoveď byla označena jako užitečná

Tvoji rodiče snad nikdy neměli takový problém? Určitě už byli v podobné situaci (i mimo školu) A určitě ví, jaký to byl pocit.

Prostě jím řekni, že se omlouváš a posnažíš se, aby se to už neopakovalo.

Z vlastní zkušenosti vím, že je lepší se přiznat, než tajit a pak dostat pořádně na zadek.

Držím palce.

Upravil/a: callmehelf

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Zeus23351 Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Gus_Fring

Rodiče by Tě neměli nějak více fyzicky trestat. Záleží ale opět, co si kdo pod tím představí. Jestli facka na probuzení anebo něco drsnějšího. Hlavně to rodičům řekni, třídní schůzky stejně budou. Zkus to ale oběma rodičům vysvětlit a použít vhodnější slova. Vše ale s pokorou vůči rodičům a učiteli. Hlavně ne něco, jako schovávaní se, nevrácení se domů apod. To je pouze pro hloupé.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

na to je prostá rada, minimalizuj vzniklé škody následovně:

  1. rozhodně se nestav do oponentury, nehádej se a nerozporuj co říkal učitel, všechno to odkývej se sklopenýma očima a už vůbec na učitele neházej žádnou špínu pomluvy ani se nevymlouvej na to co dělali nebo nedělali ostatní spolužáci