Avatar uživatele
Zlatý

Na jakém principu probíhá automatické vymezování brzdovýchn čelistí u bubnových brzd ?

Mám to rozebrané a nějak to nemohu pochopit .

Odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Většinou to je na principu "vzpříčení tyče ve vedení". Na táhle je jezdec, který je do vzpříčení tlačený pružinou, aby se pohyboval jen jedním směrem. Může to být také rohatka se západkou, která otáčí matkou na tyčce mezi pístem a čelistí.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Zlatý

mosoj

Hlada dík. Ta rohatka se západkou na rozpěrné tyčce mezi čelistmi tam je. Musel, jsem to o několik závitů uvolnit abych mohl buben vůbec nasadit, ale princip ( co dodává impuls ) mně nějak uniká. Já mám velmi špatnou prostorovou představivost a co nevidím ve skutečném provozu někdy špatně chápu.

Avatar uživatele
Zlatý

mosoj

Tak jo, už jsem na to přišel. Jakmile při brždění přeleze západka jeden zub na rohatce, západka zapadne a při odbrždění pootočí rohatkou o ten jeden zub. Tím prodlouží rozpírací tyčku mezi čelistmi. Jinak jsem úplně vyvalenej auto ročník 1997 210 000 km najeto a čelisti i válečky jsou původní a dobré !!!! A to jsem dával 1400 peněz za kontrolu brzd . Jak je člověk blbej !!!

 

Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Auta a doprava

Zlatý mosoj 626
Stříbrný cukrar 617
Zlatý Drap 574
Zlatý gecco 401
Stříbrný honza19hk 285
Zlatý venkovan 246
Bronzový kapitán 233
Zlatý Hlada 219
Zlatý hanulka11 200
Stříbrný brillant 199

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.