Většinou to je na principu „vzpříčení tyče ve vedení“. Na táhle je jezdec, který je do vzpříčení tlačený pružinou, aby se pohyboval jen jedním směrem. Může to být také rohatka se západkou, která otáčí matkou na tyčce mezi pístem a čelistí.
0 Nominace Nahlásit |
Hlada dík. Ta rohatka se západkou na rozpěrné tyčce mezi čelistmi tam je. Musel, jsem to o několik závitů uvolnit abych mohl buben vůbec nasadit, ale princip ( co dodává impuls ) mně nějak uniká. Já mám velmi špatnou prostorovou představivost a co nevidím ve skutečném provozu někdy špatně chápu.
Tak jo, už jsem na to přišel. Jakmile při brždění přeleze západka jeden zub na rohatce, západka zapadne a při odbrždění pootočí rohatkou o ten jeden zub. Tím prodlouží rozpírací tyčku mezi čelistmi. Jinak jsem úplně vyvalenej auto ročník 1997 210 000 km najeto a čelisti i válečky jsou původní a dobré !!!! A to jsem dával 1400 peněz za kontrolu brzd . Jak je člověk blbej !!!