Avatar uživatele
anonym

Můžu reklamovat hračku bez obalu?

Koupili jsme synovi k vánocům pokojové telefony – z pokoje do pokoje,obal vyhodili,telefon dělá zvuk,až pichlavý do ucha.Když má někdo telefon u ucha a někdo zmačkne na číslo,je to hrozně silné.Mělo by to spíše vyzvánět v telefonu a ne ve sluchátku.Mohu telefon vrátit s účtenkou,ale bez obalu?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? anonym před 4866 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
ten který je

Pokud máte účtenku a je to solidní prodejce,neměl by být problém.Jestli jste to ovšem kupovali někde jinde třeba na tržišti,dostanete nejspíš odpověd:nelozumí tseski.:-)

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
quentos

bez obalu a bez servítek ;{))>

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Terryle

Podle kamarádky právničky být zboží v originálním obalu NEMUSÍ a prodejce ani výrobce nemají právo to požadovat.
Druhá věc je, jestli vám uznají tenhle důvod k reklamaci…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Jahoda

Prodejci a výrobci v 99% chtějí mít vrácené zboží v původním obalu. Záleží také na tom, kde jste hračku koupili a jak bude prodejce vstřícný. Zkuste to a uvidíte. Pokud reklamaci nepřijmou, bohužel. Nic s tím nenaděláte.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Jestli je na účtence je napsané že průmyslové zboží můžete vrátit do určité doby nepoškozené v původním obalu, vrátit ho takto nemůžete. Reklamovat zboží kvůli <telefon dělá zvuk,až pichlavý do ucha> zkuste ale řeknou vám že jste to neměla kupovat. Zboží nemá vadu, funguje. Zkuste zboží „vylepšit“ třeba vodou a pak reklamovat.
Doplňuji:
Ale co by jste mohla udělat při neúspěchu je zeptat se na to, kde je upozornění na hlasitost vyzvánění ve sluchátku které může dítěti poškodit sluch?
Píchněte do toho špendlíkem a běžte to vrátit:-)

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Gabe

Podle zakona o ochrane spotrbitele nejste povinnen schovavat jakykoliv obal od vyrobku ani behem zarucni doby.Takze si stujte za svem a klidne reklamujte.Pokud je na strane prodejce problem,informujte ho o COI a nedejte se.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování