Muze nekdo doporucit nejaky fajn film?

Je jedno ktery zanr-komedie, thriller, fantasy..hlavne at je to neco dobreho.;)
Doplňuji:
Myslela jsem jen tak se VECER kouknout na nejaky fajn film..(-kdy na bazen vazne nebudu mit ani pomysleni za cely den!)->a plavat uz vazne UMIM!;) Jinak dik za super tipy!:)

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Zrovna jsem táhnul Mechanik - zabiják.Podle recenzi to má být dobrý film.Jdu se kouknout!

Arthur Bishop je “mechanik” – elitní zabiják s unikátním talentem pro čisté odklízení cílů. Je to práce, která vyžaduje profesionální přesnost a absolutní nestrannost… a Bishop je ten nejlepší. Když však zabijí jeho rádce a kamaráda Harryho, Bishop ztrácí jednu ze svých předností - nezaujatost. Další úkol tak přichází od něj samého: zodpovědní budou pykat! Jeho mise se však zkomplikuje, když se Harryho syn, Steve, k němu přidá se stejnou touhou po pomstě a odhodláním přiučit se Bishopovu řemeslu. Mechanik zabiják jel vždy jen sám na sebe, ale nemůže se obrátit zády k Harryho synovi. Metodický nájemný vrah zavede impulzivního studenta do hloubi svého světa a smrtelné partnerství je zpečetěno. (oficiální text distributora)
Doplňuji:
Po shlédnutí filmu jsem usoudil,že byl dost dobrý a filmy s tímto hercem jsou skvělé.

Další odpovědi:

Zlatý

Gone, Baby, Gone, 21 gramů, Stůj při mně, Prokletý ostrov... toť jen několik málo, které se mi v posledních letech hodně líbily.

A pana Michala K. ber s nadhledem. Hodně. Každej máme nějakou úchylku, jen někteří ji dovedou skrývat...

Zlatý

Thor,Červená Karkulka,Zrození planety opic,docela se mi líbil Sucker Punch,předem ale říkám,že je to zvláštní film,celá série X-menů za sebou není taky k zahození,Andrew,člen naší rodiny,Zípisník jedné lásky,Den trifidů....
Doplňuji:
Teď tady na to hledím a nevěřím vlastním očím-jistě že ne zípisník,ale zápisník.

Bronzový