Avatar uživatele
beruska97

Kolikrát už jste letěli letadlem?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Hlasujte v anketě
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? dědapetr, anonym před 4663 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

4x

Na dovolenou.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Andělé

1x

Busem jsme cestovali k moři často a letadlem jsme letěli,když jsem byla v 5 nebo 6 měsíci těhotná se synem.Byla to nádhera,zažili jsme to společně s dcerou a bývalým manželem poprvé a bohužel naposledy.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
quentos

1x

též na dovolenou – do Řecka

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
mosoj

3x

Sloužil jsem na vojně jako mechanik stíhačky.
Sice jsem více létal s koštětem po hangáru než letadlem, ale přeci jenom 2 x za dva roky !! vojny jsme se letadlem přemisťovali.

V civilu potom jednou do Moskvy a dále do Sverdlovska.

Takže jenom třikrát a také žiji !!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

5x

Opět chybí u horního intervalu kouzelné slůvko „a vícekrát“.
My, co máme násobky uvedého, se pak nemáme kam zařadit.
Jinak jsem za mlada u Svazarmu i pilotoval.
A pokud potřebuješ nějaký statistický vzorek, stačí nahlédnout do předchozích anket na obdobné téma.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
HOMER

0x

Ještě jsem neletěl,protože peněz nikdy nebylo nazbyt a navíc bych stejně dal asi přednost počítači,autu nebo něčemu jinému,co by mi jinak chybělo,před létáním na dovolenou,v tomto se liším od žen,které to obvykle mívají naopak(nebo ne?Myslím že mám námět na další anketu)…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Ponytail

1x

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
dědapetr

0x

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
barnajka

0x

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
DusanOrlik

0x

Ale chtěl bych letět

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
beatab

5x

I vícekrát!

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
PetraLehka