Avatar uživatele
toxino007

Kolik stojí studium dopravní pilot na čvut?

Dobrý den na internetu je napsané že studium pilota szstojí něco přes milion ale mě se zdá cena vysokà jak to probíhá kolik zaplatím za semestr? Přece Jsem jenom student a milion zrovna nemám. Předem děkuji.

Zajímavá 0 před 3300 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
gecco

Nejde o to, kolik zaplatíš „za semestr“…
Studium samotné ČVUT je bezplatné – ale hradíš si veškerý praktický výcvik (na některé z leteckých škol)…
Viz – http://uld.fd­.cvut.cz/cs/us­tavu/zajemci-o-studium-uld/bakalarsky-program-kld/profesionalni-pilot
Takže pokud onen „milion“ nemáš (a nemáš si jej kde půjčit apod.), ani o tomto studiu neuvažuj.
😉

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
odik

Mám tam známého a ten mi říkal dokonce něco o 5 milionech, ale je možné, že tam má ještě něco navíc = počítal do toho úplně všechny výdaje … řešil to kvůli pojistce, co si dělal, kdyby se mu zhoršil zrak apod., tak aby mu to pokrylo vše co zaplatil …

Že ti to přijde vysoká cena? Pak ta škola není pro tebe (pro mě je to taky nepředstavitelné). Pilot dopravního letadla si pak ale vydělá takové peníze, o kterých se nikomu z nás ani nesnilo …
Doplňuji:
Je to stejné jako když chceš investovat peníze. Abys mohl investovat a zhodnotit, tak je nejdřív musíš mít … a čím víc máš, tím víc toho s nimi můžeš dělat … když je nemáš, tak prostě nemůžeš …

Upravil/a: odik

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek