Avatar uživatele
Registrovaný

Kolik dní má obchodník na reklamaci?

Dobrý den. Koupil jsem si navigaci v kamenném obchodě)a už je po druhé v reklamaci se stejnou závadou. Měl bych dvě otázečky. 1) Mohu již třicátý den požedovat vydání navigace, nebo až jednatřicátý? 2) Když nastane situace, že se závada projeví i po třetí, mohu požadovat vrácení peněz okamžitě, nebo musí proběhnout ještě oprava?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

zde se toto již řešilo http://www.odpovedi.cz/…

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Zajděte tam ten 30.den-těsně před koncem jejich zavírací doby.Máte už opravený můj výrobek?Ne?Že je prej už někde na cestě nebo momentálně není přítomna paní vedoucí která to má prej na starosti?Odstupujete od smlouvy a oni Vám musí vrátit peníze(nemůžou Vám vnucovat místo vrácení plné kupní částky výměnu nebo jen slevu apod).Osobně 2 krát opravovanému výrobku bych už nevěřil.PS: na odstoupení máte právo i když se nejedná o stejnou závadu.


Avatar uživatele
Bronzový

Pokud vás do 30 dnů od začátku reklamačního řízení prodejce nebude informovat o výsledku reklamace, má vám vracet peníze. Tak rozhodl Nejvyšší soud ČR t.r.,tedy 2011.A je zajímavé, že se NS vůbec nezajímal o to ,zda se reklamovalo poprvé či napotřetí.A druhá zajímavost je to,že do tohoto rozhodnutí byl výklad zcela opačný - prodejce nemusel informovat, starat se měl ten,kdo reklamoval.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 412
Zlatý gecco 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 262
Zlatý mosoj 238
Zlatý briketka10 147
Zlatý annas 141
Zlatý ReHu 132
Zlatý iceT 108
Zlatý quentos 108

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.