Avatar uživatele
Bronzový

Kdyby jste byli schopni vyrobit a prodat svůj výrobek za 12x nižší cenu než ze zahraničí, měli byste prosperující firmu?

Čerpám z článku @ http://www.emanuelpetran.wz.cz /…
Doplňuji:
Po změně strojů a modernizaci výroby v době Rakouska Uherska vznikla celosvětová obchodní síť a v roce 1910 produkce dosahovala 200 milionů tužek za rok.

>>Dosud se všechny nové výrobky zaváděly za nízkou cenu. Franz Hardtmuth začal tyto nové tužky prodávat za trojnásobnou cenu! Přátelé mu tento krok rozmlouvali, leč úspěch se dostavil nevídaný. Tento výrobek byl oceněn zlatou cenou na vídeňské jubilejní výstavě v roce 1888 a na pařížské světové výstavě v roce 1889. Úspěch této žluté tužky byl takový, že se stal standardem kvality pro ostatní výrobce, standardem třídění gradací tuh a dokonce se dostal i do názvu firmy. Po roce 1890 se už továrna přijala název KOH-I-NOOR L & C HARDTMUTH. Za své působení dostal od císaře Františka Josefa I. dne 27.10.1876 šlechtický predikát a v roce 1874 byl jmenován čestným občanem Českých Budějovic.<<

Tady vidím popis i návod jak se dá pracovat. Tužka je dřevo a tuha. Hardtmuth měl zkušenosti s konstrukcí strojních zařízení takže to bylo ESO. On vytvořil řadu tvrdosti o 19ti stupních. Nečekal kdo mu přikáže co má vyrábět. On vytvořil. Zatímco dnes se vydělává koupí a prodejem, vytvářením pojišťoven.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

To bych musel být padlý na hlavu.

Vyráběl bych za dvanáctinu a prodával za jedenáct dvanáctin.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

pokud by jste to dokázal 12x levněji než třeba němci, tak možná.
Pokud by jste to dokázal 12x levněji než číňani, tak určitě.(ale to nedokážete)


Avatar uživatele
Zlatý

Tady vstupuje strasne moc faktoru. (Clanek nectu, odpovidam na otazku.)

Zaprve - nevim, jestli by vam to vubec nechali prodavat za 12x nizsi cenu, nez ma konkurence (viz. napr. autobusy Student Agency).

Zadruhe - A i kdyby ano, porad neni jiste, ze byste se prosadil, existuje jiz jina firma, ktera to vyrabi (alespon tak jsem to pochopil).

A nakonec zatreti - i kdyzby to konkurence prodavala treba 5x draz, vam by se to 12x levneji proste nevyplatilo. I kdyz vezmu v potaz, ze "12" tam bylo streleno jen tak, tak porad tu mame body jedna a dva.


Avatar uživatele
Bronzový

Vše je věc náhody. Lidé velice levným výrobkům nedůvěřují, považují je za méně hodnotné. Není umění levně vyrobit kvalitní výrobek, ale umění je jej prodat. Občas se levný a kvalitní výrobek sám prosadí,ale nelze se na to spolehnout. Marketing je stejně důležitý, jako technologie výroby a tvorba cen.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Kultura a společnost

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Kultura a společnost

Zlatý annas 3363
Zlatý Drap 1797
Zlatý led 1452
Zlatý hanulka11 1277
Zlatý quentos 1113
Zlatý marci1 1080
Zlatý vagra 799
Zlatý mosoj 798
Zlatý gecco 714
Zlatý iceT 653

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.