Avatar uživatele
Kepler

Jsou Rusové opravdu takoví pitomci, nebo jen novináři?

Zde je odkaz: https://www.no­vinky.cz/veda-skoly/418396-vedci-nasli-v-arktide-tajnou-nacistickou-zakladnu.html

  1. Nevím, k čemu by byla německá meteorologická zpravodajství z Antarktidy dobrá pro předpověď počasí ve světě.
  2. Rusům, ani jinému státu Antarktida nepatří a není to součást území žádného státu.
  3. Medvěd lední v Antarktidě nikdy nežil, žije jen severních polárních oblastech.

Jsem jen laik, ale tohle je na mně už vážně moc!

Tak to jsem z toho blázen, byl bych přísahal, že tam bylo v nadpisu původně ANTARKTIDA. Museli to opravit. Nebylo by to poprvé, co jsem se dočetl nesmysly. Taky jsem se dočetl, že letadla lítají ve výšce 10 000 km, pak to taky opravili.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 2741 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
xxx3

Odpoveď byla označena jako užitečná

já tedy nevím, jestli to na Novinkách neopravili, ale momentálně tam píšou o „Arktidě“.

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Kepler Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
cochee

To sis naběh. Taky stary chlop a neumi čitat 😛

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Lamalam

ARKTIDA!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Rusové rozhodně pitomci nejsou, aspoň umí číst nebo poznají rozdíl mezi Antarktidou a Arktidou.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
mosoj

Nevím kdo je tady pitomec, ale Arktida není Antarktida !!!!! Bylo to tam správně od začátku, ještě jsem si to v mysli upřesňoval.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
hapiky

Většina ruských novinářů kráčí pěkně v šiku Putinových pohledů na svět. Tudíž stačí něco naznačit, a přání je splněno. Když se k tomu připočítá jejich mnohdy slabý intelekt či nevzdělanost, mohou v podstatě psát co chtějí, když to poslouží zájmům geroje. Dobrý novinář nikdy nenapíše to, co je pod jeho úroveň, proto také ti opravdu dobří jsou odstaveni na vedlejší kolej.