Pokročilý

Jaký má smysl maturita s vyučením?

Když se tak dívám na mpsv.cz a jine servery typu job.cz apod tak matura s vyucenim (nastavba) je tedy papir skoro na nic? Kdzy všude chteji lidi s praxi a staci jim vyučený člověk pouze.
Jsem vyučený Strojní mechanik - zámečník, pasíř a dělám nástavbu Provozní techniku (lepší variantu přímo k vyucenemu oboru sem neschrastil uz)..myslíte si, že se uplatním? Má smysl studovat dál na VŠ případně? Já to vidím tak černě teď. Všude praxe x let .. :-/

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Určitě má smysl se dál vzdělávat (v některých oborech je to naprosto nutné), Takže pokud si k výučnímu listu doděláš maturitu, určitě litovat nebudeš. To stejné platí o VŠ.
___
To, že zaměstnavatelé chtějí často praxi (kterou na škole nezískáš) je jiná věc, vzdělání není nikdy k ´zahození´ (a nikdo ti jej nevezme).

Další odpovědi:

Bronzový

No já jsem vyučen truhlář a dělám předáka na lakovací lince :D taky jsem k tomu nepotřeboval maturu
Doplňuji:
Jinak bych řekl že matura je v dnešní době k ho....Musíš mít praxi nebo musíš být perfektní v práci.U nás jezdí vysokoškolák na VZV za pár korun a je rád že má alespoň něco :)

Zlatý

no praxe je sice důležitá,ale se vzděláním máš větší šance na práci.Dneska chtějí ,aby i uchazečka o místo uklízečky měla alespon střední školu.

Stříbrný

já bych to nehrotil....ty inzeráty píšou kdejaké sekretářky bez přehledu co klikají na různé kolonky... nejlepší je osobní kontakt... určitě na některé z minimálně pěti pracovních nabídek, které sis ty na počítači odfiltroval jako bez šance, mužeš tu šanci klidně mít při osobním kontaktu

Bronzový

Čím větší vzdělání, tím máš větší šanci sehnat zaměstnání. Pokud z uchazečů splníte veškeré podmínky a budete 3 v posledním kole, tak má šanci s větším vzděláním.
Vzhledem k věku (7 let do důchodu) jsem musel šáhnout po práci která je "pod mé vzdělání", ale na první pokus jsem dostal smlouvu na dobu neurčitou.

Bronzový