Avatar uživatele
msi

Jaký má smysl maturita s vyučením?

Když se tak dívám na mpsv.cz a jine servery typu job.cz apod tak matura s vyucenim (nastavba) je tedy papir skoro na nic? Kdzy všude chteji lidi s praxi a staci jim vyučený člověk pouze.
Jsem vyučený Strojní mechanik – zámečník, pasíř a dělám nástavbu Provozní techniku (lepší variantu přímo k vyucenemu oboru sem neschrastil uz)..myslíte si, že se uplatním? Má smysl studovat dál na VŠ případně? Já to vidím tak černě teď. Všude praxe x let .. :-/

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3690 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Určitě má smysl se dál vzdělávat (v některých oborech je to naprosto nutné), Takže pokud si k výučnímu listu doděláš maturitu, určitě litovat nebudeš. To stejné platí o VŠ.
___
To, že zaměstnavatelé chtějí často praxi (kterou na škole nezískáš) je jiná věc, vzdělání není nikdy k ´zahození´ (a nikdo ti jej nevezme).

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Awe

No já jsem vyučen truhlář a dělám předáka na lakovací lince :D taky jsem k tomu nepotřeboval maturu
Doplňuji:
Jinak bych řekl že matura je v dnešní době k ho…Musíš mít praxi nebo musíš být perfektní v práci.U nás jezdí vysokoškolák na VZV za pár korun a je rád že má alespoň něco :)

Upravil/a: Awe

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
iceT

no praxe je sice důležitá,ale se vzděláním máš větší šance na práci.Dneska chtějí ,aby i uchazečka o místo uklízečky měla alespon střední školu.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
lukas.zmizik

já bych to nehrotil…ty inzeráty píšou kdejaké sekretářky bez přehledu co klikají na různé kolonky… nejlepší je osobní kontakt… určitě na některé z minimálně pěti pracovních nabídek, které sis ty na počítači odfiltroval jako bez šance, mužeš tu šanci klidně mít při osobním kontaktu

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Mapel