Zlatý

Jaké máte zkušenosti s homeopatiky?

Užívali jste je někdy sami nebo na doporučení homeopatika.
Doplňuji:
Mám naprosto stejné zkušenosti jako "anas".
Reakce na ně je, takže působit na imunitní systém musí.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Ano jednu dobu jsem brala nějaký homeopatika na hlasivky a pomohli,dokonce mě to od té doby,co jsem je párkrát vzala hlasivky zlepšily natolik,že už je ani nepotřebuji.

Další odpovědi:

Zlatý

Já jsem po klasické medicíně přešla nejdříve na homeopatii. Chodila jsem k lékařce na akupunkturu a současně mně předepisovala homeopatické přípravky. Po jejich použití jsme měla silné reakce, takže mně je 2 - 3x týdně měnila. Vždy říkala, že jsem případ, s nímž se ještě nesetkala. Když dlouhodobě onemocněla, hledala jsem pomoc jinde, a proto jsem přešla na bylinky. Jsem spokojená.
Nyní beru jen příležitostně homeopatické železo a hořčík. U mě homeopatika zabírala, ale vznikl stejný problém jako u bylinek - problémy s dávkováním.

Bronzový

Já nemám moc dobré zkušenosti.trápily mě chronické záněty močových cest a dvakrát ročne musela brát ATB,tak mi lékařka dopotučila homeopatikum-na název už nevzpomenu.Vše se zhoršilo a já stejně musela sáhnout po ATB a léčila se o to dýl.Lepší občas "jed" do těla.který zabere,než dělat hokuspokusy.

Zlatý

Já zatím ne, více se snažím spíše o prevenci :-).

Stříbrný

Nemám takové zkušenosti,abych je mohl hodnotit,ale to co jem zažil mi moc nepomohlo.

Zdroj: život

Vzdy jsem lecil anginu ATB. Mel jsem ji i 4krat do roka. Pak mi jednou dal lekar homeopatika, rekl jednou denne 6 kulicek a ja mel po trech dnech po angine. Od te doby jsem nemocny nebyl.

Na sezonni alergii mi zabira homeopatikum (na R, nevim ted nazev), na virozy a nemocnost nikoliv. To se zase posiluji curenzymem a ceckem.

Diskuze k otázce

Zlatý

annas

Mosoji, nic se neděje. Překlep se občas vloudí, někdy dokonce i legrační.

Zlatý

mosoj

Omlouvám se "annas" za to jedno n !!