Avatar uživatele
Registrovaný

Jak zaručeně přibrat? (kvůli holce)

Zdravím, rád bych pozval jednu kamarádku ven a chtěl aby to bylo něco víc.. Ale jsem strašně hubenej (60kg - 185cm) a rozhodně bych potřeboval přibrat, jím dost ale kila prostě nejdou nahoru. Nechci se jí zhnusit a chci udělat dobrej dojem tak přibližně 5kg nahoru by mi dost pomohlo. Je mi 15 let... Prosím vás o pár rad po čem zaručeně přibrat, jak často jíst a taky co. Já vážně nevím proč mám takovej problém přibrat. :( Snažím se to aspoň zachraňovat posilováním ale to stejně není vidět. Děkuji.
Doplňuji:
Jak a kde ho mám navštívit? Nevím že by něco takového v okolí 100km bylo, stejně by mě tam nikdo neodvezl

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Když mi bylo tolik, co tobě, měl jsem stejný problém (67 kg - 195 cm jsem měl). Odpověď je jednoduchá, je to dané hodně věkem. Prostě v tomto věku se některým jedincům strašně špatně přibírá, i když jedí furt a skoro cokoliv (co by za to někteří dali, že?). Situace se začne pozvolna měnit, jak budeš stárnou. V tuhle chvíli se s tím dá malinko bojovat a to takto: 1) posilovna (2-3 týdně, trénink cca na hodinu). Cca půl až hodinu po tréninku doplnit cukry. K tomu samozřejmě žrát, žrát, žrát. Cokoliv, kdykoliv, pokud možno lehce stravitelná jídla, nejlépe každé tři hodiny, perfektní jsou přílohy - rýže, těstoviny, k tomu kuře nebo obecně drůbež, králík, ryby. Hodně zeleninu, které napomáhá trávicím procesům, i když sama o sobě energii prakticky nemá. Ovoce - banány. Přidej potraviny, které napomáhají tvorbě testosteronu - vejce, různá semena atd. Jídelníček musí být maximálně pestrý, chce to zhruba jíst takto: 6-7 hod. - vydatná snídaně, 9-10 hod. - svačina (lehčí), 12 hod.- oběd, 3 hod. - svačina, hodina pauza po jídle - trénink, 6-7 večeře, 9-10 lehce zobnout na noc. Snaž se hledat potraviny, kde je hodně bílkovin (proteinů), cukrů (sacharidů) a tuky (lipidy) spíš eliminuj, ale vzhledem k tomu, že jsi hubeňour, tak tuky prakticky nemusíš řešit, pokud budeš cvičit, tak je spálíš. Máš velkou výhodu, že jsi mladej kluk, tvoje tělo spaluje jak divý! ;-) Každej měsíc se můžeš zvážit - váží se ráno, vyčůranej, vykakanej, nahatej, na lačno. Dá se přibrat okolo půl kila za měsíc, je to boj na dlouhou trať, nesmíš se nechat odradit, ono to půjde. S tím hlídáním hmotnosti ale opatrně, pár lidí už to dostalo do blázince, bulimii si vypěstuješ na to šup, pak se najíš a půjdeš blít. :-) Fakt na to bacha. Takže bojuj chlapče! ;-)

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Pokročilý

Radši navštiv výživového poradce, ale ne kvůli holce spíš kvůli tvému ZDRAVÍ! Myslím, že pár kily to nezachráníš. Spočítej si své BMI: http://www.istob.cz/….
Doplňuji:
Nevím kde bydlíš, tak ti nemohu říct, kde v okolí je výživové poradenství. Najdeš ho ale i na internetu! A s tím odvozem: Pokud něco chceš, tak pro to uděláš maximum, ne? Je ti 15 let, tak už leckam dojedeš sám, třeba autobusem nebo vlakem!


Avatar uživatele
Pokročilý

Taky mi je 15 a mám takový problém.. ale chodím tak měsíc na veslák, kde jsem 5 dní v týdnu, každý den 2 hodiny a v pátek 4 hodiny, dávaj nám tam dost zabrat a to bys koukal jak ta hmotnost leze nahoru, taky tak 3x víc žeru :D

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Volný čas a hobby

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Volný čas a hobby

Zlatý Drap 881
Zlatý annas 870
Zlatý quentos 862
Zlatý hanulka11 556
Zlatý mosoj 542
Zlatý led 474
Zlatý marci1 460
Zlatý gecco 385
Zlatý iceT 373
Zlatý panenka 367

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.