Avatar uživatele
Registrovaný

Jak postupovat při reklamaci zboží z druhé ruky, ke kterému nemám kupní doklad, pouze záruční list? Jde o vrácení peněz.

Koupil jsem zánovní mobil přes inzerát. Dostal jsem k němu normálně záruční list od T-Mobile. Byl jsem jej reklamovat ale po týdnu mi sdělili, že už daný mobil nemají na skladě na výměnu a vrátí mi peníze. Ale aby mi je mohli vrátit, požadují doklad o koupi. Ten samozřejmě nemám a na původního majitele kontakt už nikde nezískám. Zkoušel jsem kontaktovat centrálu T-Mobile, kde mi řekli, že se mám obrátit na prodejnu, kde byl mobil kupován. Ale to já bohužel nevím a nemám jak zjistit.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Tak to je smula.. nebot v prodejne kde byl Mobil koupen maji pokladni zaznamy a a tam by ti vyjeli uctenku ..ale u zarucaku by prece melo byt razitko prodejny kde bul koupeny ne ?...

 

Otázka nemá žádné další odpovědi.

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Registrovaný

Royce

Aha, to je vlastně pravda.. jenže ten záručák má někde ten servis :-( ve kterém se to opravovalo.. doprčic, že já jsem si to nezjistil dříve..

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1815
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 669
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 454
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 391
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.