Avatar uživatele
Registrovaný

jak postupovat při komunikaci s pojistovnou

Ahoj, prodavačka v jídelně mi polila čajem smartphone (její chyba). Jídlena je pojištěná za hmotnou odpovednost a prý jim to mam přinést sepsaný a oni to pošlou do pojišťovny. Jde o to jestli by nebylo ideální ještě předtím poslat telefon do autorizovaného servisu abych měl papír kolik bude činit škoda apod...
Předem díky za radu ohledně ideálního postupu.
Díky.
Doplňuji:
Ještě chci doplnit, že telefonu nefunguje displej... a možná že porucha bude větší. Je to Samsung Galaxy S2.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele

Nemyslím, že bys měl komunikovat s pojišťovnou - to nech na zástupci "jídelny" (nejsi partnerem pojišťovny, ze tvé pojistky se škoda hradit nebude).
Ty mu jen dodej protokol o škodě (např. fakturu ze servisu, odhad škody odhadcem...) a, případně, popis vzniku škody.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

Nejdříve si opatřete dokument, že uznávají škodu. Poté si necháte přístroj opravit a pak budete požadovat úhradu nutných nákladů spojených s pojistnou událostí..
(ne jen samotnou opravu)

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1817
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 671
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 455
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 392
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.