Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 27.leden 15:35

jak postupovat při komunikaci s pojistovnou

Právo a zákony – Ostatní právo a zákony

Ahoj, prodavačka v jídelně mi polila čajem smartphone (její chyba). Jídlena je pojištěná za hmotnou odpovednost a prý jim to mam přinést sepsaný a oni to pošlou do pojišťovny. Jde o to jestli by nebylo ideální ještě předtím poslat telefon do autorizovaného servisu abych měl papír kolik bude činit škoda apod…
Předem díky za radu ohledně ideálního postupu.
Díky.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 27.leden 15:36

jak postupovat při komunikaci s pojistovnou

Právo a zákony – Ostatní právo a zákony

Ahoj, prodavačka v jídelně mi polila čajem smartphone (její chyba). Jídlena je pojištěná za hmotnou odpovednost a prý jim to mam přinést sepsaný a oni to pošlou do pojišťovny. Jde o to jestli by nebylo ideální ještě předtím poslat telefon do autorizovaného servisu abych měl papír kolik bude činit škoda apod…
Předem díky za radu ohledně ideálního postupu.
Díky.
Doplňuji:
Ještě chci doplnit, že telefonu nefunguje displej… a možná že porucha bude větší. Je to Samsung Galaxy S2.