Avatar uživatele
krpik

Jak neporušit EET, když mi odešla tiskárna?

Dobry den
Mam dotaz asi spíše na hostinské, mam pokladnu EET s tiskárnou a nyní mi tiskárna přestala fungovat, nemohu tady v okolí koupit novou, takže asi budu celý víkend bez tiskárny. A nejhorší, že nemohu vydat účtenky.
Nemáte někdo zkušenost s tím, jak to řešit, kdyby byla nějaká kontrola?
Doplnim: mam pokladnu a tiskárnu zvlášť, tiskárnu mam svou, pač mi firma, od níž mam kasu, ji nabízela za docela hodně peněz. A pobočku mají ode mne asi 150 km.Tu tiskárnu o víkendu asi nevyměním, takže musím jet bez lístků.

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? johana 56, orestez před 2318 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Je to trochu problém. V každém případě bych si nechal potvrdit od prodejce či servisu, že jsem se to snažil řešit. Jinak evidovat prozatímně ručně a zaúčtovat po dodání tiskárny.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

Já bych to řešila stejně jako Drap: Vyžádala bych si potvrzení, že jsem situaci řešila už
před víkendem, prozatím bych evidovala ručně a zaúčtovala po výměně/opravě pokladny.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mosoj

Co to tady melete. K evidenci tržby tiskárnu nepotřebuješ. Dobrý program to odešle i bez tiskárny. Pokud někdo bude chtít paragon, vydáš mu ho stejně jako dříve. Prostě ho napíšeš. Pokud zákazník bude chtít i FIK halt mu to vysvětlíš, nebo mu řekneš, že mu ho vytiskneš až budeš mít tiskárnu. Paragon a EET jsou dvě rozdílné věci, z praktických důvodů, spojené do jednoho papírku!!!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
quentos

Všude ohledně povinnosti vydat účtenku píší „… v případě výpadku pak do 48 hodin.“ Pokud se tím myslí 48 pracovních hodin, tak máte čas… ale je to bez záruky, to, že se tím myslí 48 pracovních hodin, nemohu nikde najít.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
jáára

No to je problém. Asi bych volal na Dotykačku, ať pošlou náhradní.
Tohle taky nemám ošetřený…

A tisknout na velký tiskárně je nesmysl.

Upravil/a: jáára

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
autacek

Okamžitě zavři podnik, ať se nedopustíš porušení zákona. Tak jste to chtěli a tak je to správné.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Tiskárna rozhodně není nutná k tomu, abyste splnil povinnost evidence v EET.
Protože elektronická evidence je o přesunu digitální podoby účtenky z vaší pokladny na server EET a získání kontrolních součtů které se následně předávají na dokladu zákazníkovi, to se odehrává přes internet a tiskárna k tomu opravdu není vůbec nutná. Tu účtenku můžete sepsat ručně a holt na ni i ručně opsat fik/bkp kody …

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
anonym

quentosi těch 48 hodin se týká případu kdy máš výpadek internetu a nemůžeš účtenku ihned odeslat na servery EET, musíš ji odeslat dodatečně nejpozději do 48 hodin což je čas který máš na zjednání opravy internetového připojení nebo zjednání připojení náhradního …

Netýký se to povinnosti vydat účtenku, tu prostě musíš vydat vždy i kdybys ji musel napsat ručně na toaletní papír 🙂

před 2311 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek