Pokročilý

Jak mám rozumět anglické větě?

Této větě:

Do you think that you are a womens small?

Anglický přeborník nejsem a na Google už se radši nespoléhám. Takže díky za pomoc...

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

nic si z toho nedělejte, ta věta je totální blbost. Nedává smysl.

Zatímco vy, jak tvrdíte, nejste anglický přeborník, já jsem pro změnu učitel angličtiny a taky jsem ji nepochopil. I proto, že tvar "womens" neexistuje a věta celkově je jak od černocha :{D>

PS. pro kolegu: jenže "women" je množné číslo od "woman", nikoli jednotné, proto tam nemá ten neurčitý člen co dělat... ale to, co tím chtěl ten černoch říct, jste na rozdíl ode mě asi pochopil ;{)> i když tam pisatel zvoral, co moh.

Další odpovědi:

Pokročilý

to "womens" je myšleno jako žena v množném? jestli jo tak to je women jen myslím to mas jak man - men a jinak to je něco asi takhle : Myslíš si, že jsi/jste malá/é ženy. ( jinak myslím, že máš špatný slovosled a dobře je : ...are you a small women? ale tohle si myslím jen já takže to není na 100%

no tak vidite mate tu ucitele anglictiny :DD ajoo no vidite :P uz ani ja neumim anglicky :/

Pokročilý

nemáš jí rozumět. je to s prominutím kravina. věta je špatně už gramaticky, takže to psal někdo, kdo anglicky umí asi tak, jako já čínsky

Pokročilý

Absolutní kravina, ale když přimhouřím obě oči a přidám špetku fantazie vyjde mi něco jako: Myslíte, že jsou ženy malé ? :D
Fakt nevím, je to blbost, nevím, kde jste k této frázi přišla, ale radši od toho pryč..

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Zajímavé otázky v kategorii Volný čas a hobby

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Volný čas a hobby

Zlatý Drap 880
Zlatý annas 867
Zlatý quentos 859
Zlatý hanulka11 556
Zlatý mosoj 542
Zlatý led 472
Zlatý marci1 459
Zlatý gecco 385
Zlatý iceT 373
Zlatý panenka 367

Zobrazit celkový žebříček

Facebook