Avatar uživatele
Zlatý

Jak dlouho po penaltovým zákroku může rozhodčí nejpozději odpískat penaltu?

Může nechat "jakoby" výhodu? Třeba na vteřinu nebo na dvě, když toho hráče faulovali ale ten míč se odrazil k jinýmu hráči před prázdnou bránu, čili penalta by vlastně byla za týhle stiuace horší než poskytnutá výhoda?

Vím že ve fotbale občas rozhodčí dá faulovanýmu týmu výhodu pokračovat v útoku, když jsou u balonu, ale nikdy sem to zatím neviděl u penaltovýho zákroku, tam to vždycky písknou hned v ten moment a kope se pencle.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Pokročilý

Já osobně si myslím, že žádná přesně daná doba není. Záleží na citu a následného rozhodnutí rozhodčího, kdy se rozhodne penaltu udělit. Někdy, když nechá hru pár vteřin pokračovat a padne gól, tak se faul nepískne a gól se uzná. Už jsem ale viděl i situace, kdy buď hráči dali gól, ale (v souladu s pravidly) se kopala penalta a gól uznán nebyl, či byla jakoby ponechána výhoda, ale hráč mířil vedle (velmi zřídka). Obvykle ale rozhodčí udělí penaltu neprodleně po porušení pravidel.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Sport

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Sport

Zlatý Drap 247
Zlatý marci1 160
Zlatý hanulka11 135
Zlatý annas 133
Zlatý gecco 123
Zlatý mosoj 102
Zlatý Alesh 100
Zlatý quentos 89
Zlatý Lamalam 83
Zlatý arygnoc 77

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.