Avatar uživatele
zjentek

Funguje běžně Zásilkovna?

V appce nelze zaplatit za služby a tedy nelze odesílat!

Elkoňi a četl jsi i podotázku? Nebo jen prostě a jednoduše nerozumíš zadání, jako obvykle?
A ty umíš balík přes Zásilkovnu nějak odeslat z počítače? Jak na to?

Zajímavá 0 před 84 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
elkon

V počítači žádný problém. Ale u většiny e-shopů je více možností dopravy.
Máš to psát srozumitelně, chytrolíne. Můžeš si do zásilkovny zajít a vyřídit to na místě.

Upravil/a: elkon

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
da ny

Já jen „běhám“, jako poslíček, do Balíkovny a Zásilkovny. Předávám nebo vyzvedávám na místech, kam jezdí kurýři, až 7 dní v týdnu. Vždy vše funguje.
Jak dnes, netuším. Dnes jsem nebyla pověřena, požádána, nikdo nic neposlal.
01
Napojíte se na systém
Jakmile se prostřednictvím API napojíte na náš systém, můžete začít využívat služeb české Zásilkovny, všech našich poboček v rámci Packeta Group i desítek zahraničních dopravců.
02
Vložíte zásilky do systému
Zásilky budete zadávat do systému v jednom jediném rozhraní. Uložíte údaje o zásilce, vytisknete štítek a ten nalepíte na zásilku. Žádné zbytečné papírování.
03
Zásilky podáte, či předáte kurýrovi
Zásilky zavezete na podací místo či depo, anebo je u vás vyzvedne náš kurýr. Tímto krokem jsou zásilky přijaté do přepravy – a o vše ostatní už se staráme my.
https://www.za­silkovna.cz/jak-to-funguje?gad_sou­rce=1&gclid=E­AIaIQobChMIxa­yewoeShAMVnkRBAh08bwD­dEAAYASACEgJ2h_D_BwE

Avatar uživatele
elkon

Ty můžeš tak něco vykládat o zadání otázky. Píšeš samé hovadiny, jen abys něco napsal. Jako by se poradna bez těch tvých nesmyslů nemohla obejít. Ptáš se většinou na kraviny, které stačí zadat do vyhledávače a máš odpověď hned.

Nový příspěvek