Avatar uživatele
Registrovaný

Jak mám postupovat při problému s vrácením zboží koupeném přes internet?

Dobrý den mám dotaz.Koupil jsem kuchyňskou linku od firmy Helcel a ještě před objednáním jsem se dotazoval na přikoupení příslušenství ke kuchyni od firmy blum.Odpověď byla, že je možnost příslušenství přikoupit za cenu 200kč ke skříňce.Když příslušenství přišlo zjistil jsem že je od úplně jiné firmy a proto jsem jim napsal že příslušenství zasílám nerozbalené a nepoužité zpět a žádám vracení peněz..Odpověď přišla v tomto znění:Dobrý den, již minule jsme vám psala, že tlumiče nelze vrátit jelikož z účetního hlediska nelze odečíst část ceny za které jste je koupil..Jak mám postupovat ?Děkuji za odpověď

Odpovědi:

Avatar uživatele

Odpověz jim, že tě jejich problémy s účetnictvím vůbec nezajímají, že chceš to, co bylo dohodnuto v kupní smlouvě. Jestli s tím mají problém, tak že to předáš právnímu zástupci a pošleš podnět k ČOI, ŽÚ a FÚ.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1812
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 668
Zlatý mosoj 657
Zlatý gecco 480
Zlatý led 453
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 388
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.