Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 29.prosinec 9:09

Dobrý den jak mám postupovat při problému s vrácením zboží koupeném přes internet?

Právo a zákony – Obchodní právo

Dobrý den mám dotaz.Koupil jsem kuchyňskou linku od firmy Helcel a ještě před objednáním jsem se dotazoval na přikoupení příslušenství ke kuchyni od firmy blum.Odpověď byla, že je možnost příslušenství přikoupit za cenu 200kč ke skříňce.Když příslušenství přišlo zjistil jsem že je od úplně jiné firmy a proto jsem jim napsal že příslušenství zasílám nerozbalené a nepoužité zpět a žádám vracení peněz..Odpověď přišla v tomto znění:Dobrý den, již minule jsme vám psala, že tlumiče nelze vrátit jelikož z účetního hlediska nelze odečíst část ceny za které jste je koupil..Jak mám postupovat ?Děkuji za odpověď

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 29.prosinec 10:05

Jak mám postupovat při problému s vrácením zboží koupeném přes internet?

Právo a zákony – Obchodní právo

Dobrý den mám dotaz.Koupil jsem kuchyňskou linku od firmy Helcel a ještě před objednáním jsem se dotazoval na přikoupení příslušenství ke kuchyni od firmy blum.Odpověď byla, že je možnost příslušenství přikoupit za cenu 200kč ke skříňce.Když příslušenství přišlo zjistil jsem že je od úplně jiné firmy a proto jsem jim napsal že příslušenství zasílám nerozbalené a nepoužité zpět a žádám vracení peněz..Odpověď přišla v tomto znění:Dobrý den, již minule jsme vám psala, že tlumiče nelze vrátit jelikož z účetního hlediska nelze odečíst část ceny za které jste je koupil..Jak mám postupovat ?Děkuji za odpověď