Avatar uživatele
Bronzový

DENOXINAL detox.přípravek

Užíval někdo Denoxinal a měl po něm taky docela "kruté" bolesti ve střevech? Může to způsobovat Chlorella v něm obsažená?
Doplňuji:
Ultrazvuk i krevní testy ukazuji všechno vpořádku. Způsobuje to ten Denoxinal. Možná silná očistná reakce nebo alergie. Díky za odpověď.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

To se mi zdá divné, jestli máte ty kruté bolesti, vyražte k lékaři nebo se aspoň poraďte v lékárně!!!

Přípravek jsem nikdy nebrala, ale beru už dlouho samotnou Chlorellu a nikdy mi nic nebylo.

Rosinko, já bych to nebrala, ať už alergie, nebo taková reakce na detoxikaci organismu, normální mi to nepřijde. Mně ta Chlorella nedělala nikdy nic.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

mám dobré zkušenosti s gelem Enterosgel, je dobře snášen. Možná, že Denoxinal je příliš silný.

Zdroj: www.enterosgel.eu

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1642
Zlatý mosoj 1501
Zlatý marci1 1298
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 1017
Zlatý gecco 745
Zlatý briketka10 727
Zlatý quentos 722
Zlatý iceT 567
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.