Avatar uživatele
Pokročilý

Co by se stalo,kdyby si diabetik omylem píchl třeba dvojnásobnou dávku inzulínu ?

Odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

http://www.fnkv.cz/…
Doplňuji:
Opakovaná otázka - není nutné otázku několikrát opakovat. Opakování otázek je porušení kodexu uživatele.


Avatar uživatele
Zlatý

Pokud to bude vědět a vezme si ihned menší dávku cukru nic. Jinak může dostat hypoglykemický šok. Spíš ale ne, ono záleží na víc okolnostech.
Doplňuji:
Při ještě větší dávce ale určitě.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1639
Zlatý mosoj 1500
Zlatý marci1 1297
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 1011
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 726
Zlatý quentos 722
Zlatý iceT 567
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.