Avatar uživatele
Džanička

Čím jste vyučení? A jaké je vaše nynější povolání?

Já jsem fotografka.Mo­mentálně jsem na mateřské,ale jinak vyrábím svatební oznámení.
Doplňuji:
Dagry,lištu nepoužívám,protože když jsem na odpovědích,tak z mobilu,a to mi vše nezobrazí.Dlouho jsem tu nebyla,a tak jsem všechny otázky zpětně nečetla.Už jsem četla otázky které tu také zazněli vícekrát,pokud ti to tak hrozně vadí,tak odpovídat nemusíš,nikdo tě nenutí..

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? panenka, Jahoda, aramah, PostApMan, anonym před 4972 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
pekynka

Nejdřív se omlouvám, došli mi palce, zítra dodám.
Jsem zdravotní sestra, pracuji na záchranné službě , jezdím v sanitce a zároveň pracuji jako operátorka tísňové linky 155.
Doplňuji:
Proč se ze všeho dělá věda. Džanička položila otázku a kdo chtěl tak odpověděl. Otázku vkusu bych nechala na odpovídajících.
Vždyť se nemusíte přiznávat ke všemu co se zde nabízí, ne?

Upravil/a: pekynka

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
PostApMan

Jeden rok jsem studoval grafiku a design, následně si to rozmyslel a šel na „Obchodku“.
Pracovat jsem začal jako OSVČ, teď jsem skončil jako obchodní zás. ve firmě s IT zaměřením (jednoduchý prodej výp. techniky)
Ve volném čase, co se výdělečné činnosti týče, dělám pro známé „webmastera“ a také rád pro známé kreslím jejich karikatury.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Bunnik

Jsem studentka medicíny, momentálně na praxi na interně :)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Čarodějnice

Jsem vyučená pozlacovačka.A co ted dělám?Mám obchod ,dělám čarodějnictví,as­trologii,nume­rologii,bylin­ky,reflexní body atd.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
dagry

Džaničko ty taky moc nevyužíváš lištu při pokládání nových dotazů, že jo? Na toto téma jsme tu taky nedávno už odpovídali. Pak je tady tento portál jak kafemlýnek … meleme dokola pořád jedno a to samé.
Doplňuji: