Avatar uživatele

Chci vybudovat za 2 měsice svalstvo. Je to možne?

Dobrý den. Mám jednu otázku. Na začátek vám tady dám zakl.info:
Věk: 15
Váha: 63KG
Výška: 183CM
Ruce: Hrozně hubené
Břicho: Docela tvrdá ale ne moc viditelná vánočka
Planuju posilovat přes prazdniny každý den akorát nevím jestli se to vyplati. Kolikrat denně/tydně bych měl posilovat? Jake cviky? Kolikrát? Jak bych měl jist? Co mam prostě dělat abych si vybudoval svalstvo na rukach a břichu když mám na ruce činky važici 2KG? Poradte mi :)

Odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Ahoj.To je na dlouhý povídání.To nelze napsat v pár větách.Zajdi do knihkupectví-tam něco užitečnýho najdeš.Jinak s 2kg činkama toho moc nezvětšíš,ty dvoukilovky přenech holkám.Kup si knihu a začni od píky

Doplňuji:
Mariuhana007 : si děláte srandu nebo co? Kluk nemá nic a potřebuje nabrat základní hmotu naprosto přirozenou a nenásilnou formou.Nějaký přípravky mu neradte,jsou to totální nesmysly.


Avatar uživatele
Pokročilý

Souhlasím s Mojitkem,nerdte takovému mlademu klukovi,nejaké umelé nahrážky do těla.Je to mladý kluk ve vývinu a muže mu to jen uškodit.At si píšou že ne ale on má na to aby si svylstvo vytvořil sám.Co bude potom až ty proteiny přestane brát?To už nepíše nikdo.Takhle si vytvoří svuj harmonogram,a bude ho to cvičení bavit a zustane mu to určitě déle.No třeba se ve fitku seznámí a dalšími lidmi co mu poradí.Vojtusku pouvažuj nad tím.
Doplňuji:
Na internetu si najdi cviky na posilení a zkus denně si je zacvičit.


Avatar uživatele
Registrovaný

Ahoj zkus nejaký prípravky
tady jsou nejaké obchody
http://www.max-fit.cz/…
http://www.bodybuilding.com/…
pro inspiranci:http://www.aktin.cz/…


Avatar uživatele
Registrovaný

Ahoj, dám ti takovou "divnou odpoveď". Já sám jsem byl hubený a kde nic tu nic. Nějaký přípravky uplně ignoruj, jsou to jen sračky který ničí tělo. Pokud chceš vyloženě nabrat a začít měnit tuky ve svalovou hmotu tak hodně pojídej, dej si ráno vařit mlíko s jedním vajíčkem a ovesný vločky - jmenuje se to ovesná kaše, je to zdraví základ na celý den, na svačinu si dej tmavé pečivo se sýrem, šunkou atd ale né až moc tučné, oběd si dělej kuřecí dušený, rybu, těstoviny a nedoporučuje se moc vepřový .. potom máš další svačinu tak ta bude zase stejná .. a na večeři si dej zase nějaké normální jídlo ale alespoň 2 hodiny před spaním .. a až půjdeš spát, tak do sebe narvy klasickej neochucenej tvaroh .. takhle začneš nabírat a pokud budeš každý den cvičit, uvidíš že to za nějaký týden půjde trošku vidět, ale je důležité chtít :) na internetu máš spoustu jídelníčků a cviků :) dělej klasické zkracovačky, potom s klasickými ručkami alespoň 15 kg na každé ruce a střídej :) a to nejdůležitější na konec !!!!!!! Pokud nebudeš u cvičení správně dýchat, tak jak se u každého cviku dělá jinak, tak nemá smysl ani pokračovat !!!! 50% jídlo - 40% cvičení - 10% dýchání !!!!!

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Aktuality a zábava

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Aktuality a zábava

Zlatý Drap 4392
Zlatý hanulka11 2790
Zlatý led 2475
Zlatý briketka10 2268
Zlatý annas 1828
Zlatý quentos 1547
Zlatý tom004 1522
Zlatý iceT 1520
Zlatý dědapetr 1472
Zlatý mosoj 1426

Zobrazit celkový žebříček

Kategorie otázek

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.