Dobrý den, zajímalo by mě, jestli dříve byly dopravní letadla (jako Boeing 707, Boeing 727, Boeing 737–100…) větší žrouti paliva než dnes. Na spousta snímcích např. letadla Boeingu 707 je vidět, jak za motory hned po startu jde vidět tmavý viditelnější dým. Dnes jde spíše vidět teplý vlnící se vzduch za motorem. Děkuji :)
Zajímavá 0 před 3249 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tak jednoduché top není. Je třeba uvést výšku, tah a druh motoru pro
který se to porovnává.
Nicméně tabulka přece jenom něco vypoví :
http://www.ulozisko.sk/obrazky/742893/22.PNG
TSFC (někdy v literatuře označovaná poněkud nepřesně jen jako SFC) je
dalším
z důležitých parametrů k hodnocení efektivity leteckého motoru.
Vyjadřuje podíl
hmotnostního toku paliva vstřikovaného do motoru a tah produkovaného
motorem. Čím
nižší hodnota TSFC, tím efektivnější motor.
0
před 3249 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek