Autonehoda a alkohol

Co mi hrozí pokud jsem řídil pod vlivem (3promile)a došlo k havárii.Zraněný spolujezdec i já.Ale věděl o tom,že oilý jsem.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Zavřít,sebrat řidičák,auto,dát pokutu a zaplatit všechny náklady s tím spojené.

Další odpovědi:

Zlatý

A co na tom,že spolujezdec věděl,že jsi byl opilý? Řídil jsi ty nebo ne? A takovým,jaký jsi ty,bych bez milosti zabavil ŘP ,auto, dal vysokou pokutu a za zranění,nedej bože smrt,zavřít na pár let!
Doplňuji:
casey. Zapátral jsem v paměti,ale marně.Nevzpoměl jsem si,(jezdím už 30 let)že bych někdy řídil auto pod vlivem alkoholu a nebo měl zbytkový.Nejsem žádný svatý,rád si dám pivo a jak o mne říkají,jsem i kvartální alkoholik,ale za volant pod vlivem nesednu a všichni,kdo mne znají, mi dají zapravdu.

Stříbrný

Nejsem právník, tudíž to neodhadnu, a nechci moralizovat! Dostaneš podle mého odhadu tak 1 - 3 roky na tvrdo, ale pokud budeš mít dobrého právníka, tak velkou podmínku. Přemýšlej na dím, že jsi byl potenciálním vrahem !!!
Slovem potenciálním myslím, že jsi měl relativně štěstí, tak se s tím vyrovnej jako CHLAP !!!!!

Zlatý

Kdyby bylo po mém , tak doživotní zákaz jezdit i na kole a minimálně 25 let nucených prací.

Zlatý

Zavřít, zastřelit, ukamenovat, no, proč ne.Ale,co potom uděláme s těmi,kteří,také opilí,zabili.A nebylo jich v posledních letech málo.Jó,vlastně,já zapomněl,oni se ti "vyvolení",pozůstalým omluvili,zaplatili příslušný "obolus",a naši soudci,jen blahoskloně pokývali hlavou,"vždyť,oni se těm rodinám snaží jejich ztrátu nahradit".Až budou zákony pro všechny platit stejně,tak ať anonyma klidně ......

Bronzový

No, kdybychom udelali statistiku, kdo nikdy nevyjel pod vlivem alkoholu a tim myslim i toho zbytkoveho po ranu, verim, ze po silnici moc lidi jezdit nebude. Zapatrejte ve svedomi i vy.Taky jsem kdysi jako mlady popojem mezi vesnicema z diskoteky (zaplat panbuh me nikdo nechytil a dnes se za to stydim).