Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 21.říjen 16:18

Škrtali jste někdy čísla otázek v testu?

Vzdělání a práce – Střední školy

Dobrý den,
rád bych chtěl znát váš osobní názor na škrtání čísel otázek v testu. Hned vysvětlím.

Nedávno jsem psal test na objektově orientované programování. Měl jsem prázdný papír a kantor diktoval otázky v pořadí za sebou, já otázky psal na papír jak šly v pořadí a zároveň je čísloval ve stylu číslo v kroužku, které vždy stálo před otázkou. Již od brzkých let ve škole (někdy kolem 3. třídy) jsem si navykl na styl, že číslo v kroužku pokaždé škrtnu, pokud jsem se rozhodl, že odpověď je kompletní a k otázce se již nebudu vracet. Má to více účelů, jednak přehlednost, jelikož v testu přeskakuji a následně se k otázkám vracím a jednak ventilování stresu (stále vidím množství zodpovězených otázek a z toho snadno odhaduji známku).

Za celou dobu, co toto škrtání dělám s tím nikdy žádný kantor nebo učitel problém neměl. Nikdo mi nikdy neřekl, že by to mohlo být špatné, co se tím snažím říct je, že jsem byl v domnění, že toto škrtání ničemu nevadí.

Nicméně v nynějším ročníku jsme dostali na daný předmět jiného kantora, kterého jsem neznal a toto byl první test, který jsem s ním psal. Jelikož mě dané téma zajímá, s testem jsem neměl nejmenší problém, všechny otázky byly zodpovězeny (správně) a přesto jsem dostal nedostatečný.

Když jsem se kantora zeptal, kde byl problém, odpověděl mi, že se nevyznal v odpovědích (i přesto, že byly chronologicky seřazeny pod sebou vždy v pořadí otázka – odpověď)

Proto jsem chtěl znát váš pohled, názor na danou věc, jaký postoj mám k učiteli zaujmout a nebo se dá nějak bránit.

Děkuji za váš věnovaný čas a odpovědi a přeji krásný zbytek dne. M.

P.S. pro lepší pochopení ještě přikládám foto.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 21.říjen 16:24

Škrtali jste někdy čísla otázek v testu?

Vzdělání a práce – Střední školy

Dobrý den,
rád bych chtěl znát váš osobní názor na škrtání čísel otázek v testu. Hned vysvětlím.

Nedávno jsem psal test na objektově orientované programování. Měl jsem prázdný papír a kantor diktoval otázky v pořadí za sebou, já otázky psal na papír, jak šly v pořad,í a zároveň je čísloval ve stylu: číslo v kroužku, které vždy stálo před otázkou. Již od brzkých let ve škole (někdy kolem 3. třídy) jsem si navykl na styl, že číslo v kroužku pokaždé škrtnu, pokud jsem se rozhodl, že odpověď je kompletní a k otázce se již nebudu vracet. Má to více účelů, jednak přehlednost, jelikož v testu přeskakuji a následně se k otázkám vracím, a jednak ventilování stresu (stále vidím množství zodpovězených otázek a z toho snadno odhaduji známku).

Za celou dobu, co toto škrtání dělám, s tím nikdy žádný kantor nebo učitel problém neměl. Nikdo mi nikdy neřekl, že by to mohlo být špatné, co se tím snažím říct, je, že jsem byl v domnění, že toto škrtání ničemu nevadí.

Nicméně v nynějším ročníku jsme dostali na daný předmět jiného kantora, kterého jsem neznal, a toto byl první test, který jsem s ním psal. Jelikož mě dané téma zajímá, s testem jsem neměl nejmenší problém, všechny otázky byly zodpovězeny (správně) a přesto jsem dostal nedostatečný.

Když jsem se kantora zeptal, kde byl problém, odpověděl mi, že se nevyznal v odpovědích (i přes to, že byly chronologicky seřazeny pod sebou vždy v pořadí otázka – odpověď)

Proto jsem chtěl znát váš pohled, názor na danou věc, jaký postoj mám k učiteli zaujmout a nebo se dá nějak bránit.

Děkuji za váš věnovaný čas a odpovědi a přeji krásný zbytek dne. M.

P.S. pro lepší pochopení ještě přikládám foto.