Avatar uživatele
SabčaElis

Zamilovala jsem se do učitele z hudebky. Jak mu to dát najevo, nebo jak se odmilovat?

Je super, hodný, milý, usměvavý, vtipný.. :) Je prostě super. Je sice starší, ale na věku přece nezáleží. Neřeknu Vám, kdo to přesně je, dobré je, že chodím na 2 ZUŠky, takže se to nedoví nikdo :D Nechci haty a komentáře typu „Si ještě malá“, " je to rizikový" , a podobně… Chci radu. Jak se účinně odmilovat, anebo jak mu opatrně dát najevo, že ho mám ráda, popř. jak zjistím, jestli jsem mu také příjemná?

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 2808 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Cenobita

Pozor, od zobcové flétny vede někdy cesta k bubnu. A chlapi jsou někdy tak slabí a podlehnou svodům mládí, tak nekoketuj a nesváděj, chovej se slušně.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
quentos

To je samé „chci“, „nechci“. Já bych toho chtěl… rodiče tě neučili zdvořilosti?
Podobná otázka už se v minulosti řešila, takže viz archiv – s novou odpovědi se netřeba psát, abychom náhodou nenapsali něco, co „nechceš“. http://www.od­povedi.cz/otaz­ky/mam-takovy-problem-zamilovala-jsem-se-do-chlapa-ucitele-kteremu-je-43-a-me-je-14-o-mam-delat-je-to-desne

Zdroj: http://www.od­povedi.cz/otaz­ky/mam-takovy-problem-zamilovala-jsem-se-do-chlapa-ucitele-kteremu-je-43-a-me-je-14-o-mam-delat-je-to-desne

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Nuk nuk

Nemám tušení, kolik Ti je, takže psát, že jsi ještě malá, Ti nebudu. Rizikový je každý vztah, ale to už záleží spíš na rozumu obou zúčastněných.
Inu, že se mladá žákyně zamyluje do atraktivního učitele, není až tak nic neobvyklého, ale řekněme si na rovinu – Tvé šance jsou mizivé, protože pan učitel je dopělý, možná i zadaný (ne-li ženatý) a takových obdivovatelek může mít i několik.
Nicméně, co můžeš udělat… „Odmilovat se“ je hodně těžké a trvá to nějakou dobu. I tak máě ale několik možností.
Můžeš se ze ZUŠ odhlásit, případně na stejný obor přihlásit jinam. Pokud je Ti jasné, že na nějaký životaschopný vztah není šance- a je to dost pravděpodobné – je to asi nejlepší řešení. Pokud je to ovšem ten učitel, co tě má připravovat na konzervatoř, pak bys musela obětovat opravdu hodně.
Druhá možnost je zachovat se co nejnenápadněji a co nejslušněji a prostě to tam ten rok nějak vydržet Pro Tebe možná nejlepší řešení.
Třetí možnost je panu učiteli svou náklonost dávat jakkoliv vědomě najevo. Je tu ovšem velká šance, že se ztrapníš a bude to horší, než, kdyby o tom nevěděl.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
xxx3

co zní příjemně v rovině fantazie, či platonické lásky, to může být v realitě trapné, nebo dokonce noční můra. Snad možná přečíst Lolitu od Nabokova, ale to je asi v tomto věku předčasné.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
PořádSmutná

Nedokážu říct, jak to u učitele na ZUŠ poznáš, ale s muzikantama to není žádná výhra. Já žiju v hudební rodině a partnera z tohoto oboru si hledat nebudu. 😁 Myslím, že tě to přejde. ZUŠka není věčná. A co když ne? No tak počkáš, až hudebku ukončíš a pak si s ním něco začneš. 🙂

Upravil/a: PořádSmutná

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek