Avatar uživatele
Zlatý

"Transakce byla uložena pro překročení denního limitu"

Toto mi vyskočilo po pokusu o odeslání platby přes InternetBanking. Rozumím, co tím chtěl básník říci, jde mi ale o to, co tedy zítra? Mám příkaz zadat znovu, jako bych ho nezadával, nebo se dá (uložený) někde najít? Jde mi o to, aby platba zbytečně neodešla dvakrát.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Stříbrný

Pokud neudělali nějaké změny, tak je třeba zítra příkaz opakovat. O neuskutečněné dnešní transakci by se měl vytvořit automatický záznam (zpráva), který bude ve standardním výpisu.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

To by ti měli říct v bance. Myslím, že záleží na konkrétní bance a na jejich organizaci zadávání příkazů.
Nebo zítra zkontolovat odchozí platby a podle toho platbu zadat či nezadat znovu.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Stříbrný

Bumbes

S tímto problémem mám zkušenosti s BÚ v České spořitelně. Občas se mi také (ne)zadařilo.

Avatar uživatele
Zlatý

quentos

díky. Já jsem u KB, ale asi jsem si to udělal sám, mám tam limit 2000.-/den a asi se mi ho podařilo překročit

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Finance a podnikání

Zlatý Drap 690
Zlatý mosoj 416
Zlatý gecco 242
Zlatý Hlada 239
Stříbrný ivzez 212
Zlatý standa 200
Zlatý hanulka11 179
Zlatý ReHu 172
Zlatý led 156
Zlatý panenka 153

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.