Avatar uživatele
Registrovaný

Reklamace v obchodě?

Jsme prodejna a reklamovala jsem zboží od zákazníka. Reklamace byla odeslána na obchod,kde jsem zboží do obchodu nakoupila. Bohužel se mi k reklamaci nechtějí vyjádřit pořád říkají,že s nimi výrobce nekomunikuje,ale ze zákona musím zákazníkovi do měsíce vrtátit popřípadně peníze. Jaké mám v reklamaci pokračovat? Děkuji za odpověď

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Zakaznikovi vratte penize -jeho tyto neshody mezi firmou x a y nezajimaji.
Stejnetak Vas nemusi zajimat ze vyrobce nekomunikuje s prodejnou/firmou od ktere jste to Vy koupila.
Cili zakaznik dostane od Vas penize a vy je zase dostanete od toho kde jste to koupila.Jednejte dle reklamacniho radu

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele

Nelze určitě postupovat tak,jak jste napsali,tj. že s vámi nekomunikuje dodavatel zboží,víte,jak by se,kdyby tak postupoval každý prodejce,prodloužili veškeré reklamace?To je opravdu už věcí každého prodejce a zákazník má svá práva,která vy musíte dodržet.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1817
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 671
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 454
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 392
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.