Avatar uživatele
Registrovaný

Reklamace 3x na to samé, ale ne tak docela.

Reklamuje se zboží (konkrétně podprsenka). Na pravé straně vylezla kostice. Když tam vyleze už po třetí, je nárok na vrácení peněz. Co když ale po třetí vylezla vlevo? Je to ta samá chyba, anebo se to počítá jako první? Díky

Odpovědi:

Avatar uživatele

Pořád se jedná o vadu na stejném výrobku. Takže třetí reklamace z důvodu třetí závady.


Avatar uživatele
Zlatý

Z rozhodnutí nejvyššího soudu se musí jednat o 3 stejné, nebo 4 různé závady. To je věc, která se těžko posuzuje. Pokud je prodejce neochotný bude se s vámi hádat i u páté závady. Každopádně pokud si trváte na odstoupení od kup. Smlouvy, musíte to prodejci oznámit při podávání reklamace, ne až ji vyřeší. Nechte si to vepsat do reklamačního protokolu, pokud to odmítne, napište to tam rukou při podpisu.


Avatar uživatele
Zlatý

Pokud má výrobek opakovaně závady(jakékoliv),tak máte nárok na vrácení peněz.Vůbec se NEMUSÍ jednat o stejnou závadu.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Zlatý

hanulka11

To je docela zajímavá reklamace- a jak to po dvakrát opravili? Dost by mě to zajímalo.Kolikpak stála ta podprsenka ,stojí vůbec za to ,se s tím takto zabývat?
Prostě je nekvalitní materiál na tom není nač čekat, že to bude lepší nebo co? Měli peníze vrátit hned . Myslím, že každá další ze stejného materiálu bude stejně nekvalitní. A nebo je tu ještě jedna možnost koupila jste si špatnou velikost .

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1815
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 668
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 454
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 391
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.