Avatar uživatele
Registrovaný

Pionyr 21 mi i po vyměně svíčky o kompletní vyčištění nadrže i karburatoru nechce chytit. Koníky mam seřízene. Děkuji

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

Zkuste zmanšit "odtrh" na svíčce - vzdálenost mezi elektrodamo. Pokud je mezera moc velká, jiskra je slabá. Ale pozor, pokud je mezera zase příliž malá, zase se udělá pecka. Je třeba najít správnou vzdálenost. Za svývj simsonových dob jsem měl tuhle vzdálenost v oku.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

nevim co jste tam dala za svicku(nová?a jaká?),ale vzdalenost elektrod musi byt presna -podle tech.popisu na dany motocykl)a svicka musi odpovidat typu jak tam ma byt.. podle me to bude jen nejakou blbustkou(nedotazeny sroubek-štelování na karbíku atd) tece Vam tam vubec benzín? Oddelejte fajfku(to je nastavec ve tvaru fajfky s kabelem,ktery davate primo na svicku) a zkontrolujte jestli je dobre napojeny nahore i na fajfce-sroubuje setam i tam) Strcte prst do te fajfky a nakopnete fichtla jakoby jste ho chtela startovat-jestli nedostanete ránu-proud do tela,tak je spatne fajfka a výš.Pokud ranu dostanete tak zavada bude jinde.Musite to delat vylucovaci metodou,jinak to nejde.Pak dejte vedet
PS: pokud tu ranu dostanete tak je to ok. Ale pokud mate slabe srdce nebo dokonce kardiostimulator tak to prenechte nekomu jinemu.Pokud jste ok,tak se toho nebojte,je to jen slabsi rana


Avatar uživatele
Zlatý

Do nádrže nalít benzin s olejem ve správném poměru a následně otevřít palivový kohout. Přeplavit karburátor a zkusit nastartovat.
ještě předtím vyzkoušet zda svíčka hází jiskru (myslím, že se tam dávaly PAL 8 na zimu vydržela i "7" délku závitu si nepamatuji 14?). Vzdálenost mezi kontakty by měla bát okolo 0,6 mm, ale opět na to nesázím. I když jiskru hází, zkusil bych ještě jinou, někdy se stává, že svíčka vevnitř motoru nejiskří.
Pokud svíčka jiskru hází, zkusil bych ještě cvrnknout trochu benzinu do válce a nebo svíčku nahřát zapalovačem.
Nemí marné ještě jednou vyndat obě trysky v karburátoru a znovu je prohlédnout jestli nejsou přicpané.
Nicméně, jestli po vyndání svíčky z motoru je celá mokrá, je víc než pravděpodobné, že chyba je v elektrice. Snad jste nehávala s kladívky a nezměnila předstih - to už je trochu složitější na seřízení. Do díry po svíčce se vrazí šroubovák, tyčka či něco podobného a pomalinku otáčí motorem, kladívka by se měla otevří (rozpojit) malinko před tím, než píst doběhne na horní úvrať. Kolik mm si nepamatuji. Byl to "fous snad 2 mm, ale fakt nevím.
když nejde jiskra, chyba může bát v kondenzátoru, někde prošluslý kabel, špatný alternátor apod.
Vymněit svíčku a když to nechytne ani na roztlačení, ani po podlití svíčky, tak hurá za pamětníkem těchto strojů.

Zdroj: život

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Auta a doprava

Zlatý mosoj 625
Stříbrný cukrar 617
Zlatý Drap 572
Zlatý gecco 401
Stříbrný honza19hk 285
Zlatý venkovan 246
Bronzový kapitán 232
Zlatý Hlada 218
Zlatý hanulka11 200
Stříbrný brillant 199

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.