Avatar uživatele
Registrovaný

Nefér přístup operátora – kde si stěžovat?

Cca před rokem jsem měl negativní zkušenost s Operátorem U:fon: http://blog.marekhnatek.cz/… . U:fon požadoval peníze, na které neměl nárok, vše skončilo na ČTÚ, který mi dal za pravdu. Považoval jsem to za vyřešené, jenže po X měsících si U:fon vzpomene a případ předá vymáhací agentuře. Ta mě teď otravuje. Nevíte prosím, kde konkrétně si mám stěžovat na tenhle postup a kde se bránit? Proti komu si mám stěžovat – U:fon, nebo vymáhací agentura, se kterou není domluva?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Předložila ti agentura nějaké zplnomocnění od U:fon?
Pokud ano, tak vymáhací agentuře zašli kopii rozhodnutí ČTÚ, oznam ji, že pokud tě budou nadále obtěžovat, budeš se bránit soudní cestou.
Pokud ne, připomeň U:fonu, že si spor vyhrál.

předtím si ale ověř, zda to rozhodnutí ČTÚ je pravomocné, zda tam nedošlo k nějakému opravnému prostředku (rozkladu) o kterém ty nevíš.

Stěžuj si klidně na ČTÚ, nebo u ombudsmana, stejně je to zbytečné :-((( zvykni si, žijeme v česku :-(((

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Registrovaný

Svojí zkušenost přímo na operátora u:fon můžete napsat sem: http://www.rychlereference.cz/…
Varujete tak ostatní před tímto nefér jednáním.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1812
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 668
Zlatý mosoj 657
Zlatý gecco 480
Zlatý led 453
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 388
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.