Avatar uživatele
Jakubv22

Může mě učitelka nazvat hajzlem?

Dnes jsme na škole měli divadlo v tělocvičně jen sedmé třídy a seděli jsme s kamarády nahoře vedle me byly další tři a učitelka mi řekla ať si sednu úplně dolu a tak jsem se ji zeptal proč zrovna Ja nedělal jsem tam bordel ani jsem nedadaval učitelka me následně chtěla vzít do reditelny a když jsme šly tak jsme procházeli okolo jiné učitelky na ni zavolala jménem a řekla ze odvede tohohle hajzla tím myslela me následně jsem na ni zvýšil hlas a řekl ji prosím a následně jsem ji řekl ze mi nebude říkat hajzl Ja ji taky nenadavam jen bych chtěl podotknout ze tahle učitelka dává poznámky když řeknete do prdele a řekla mi ze nikam nejdem a posadila me vedle jiné učitelky cele jsem to tak probrecel protože jsem s tím nemohl nic udělat protože kdyz bych šel tak ona to svede na to ze takhle oslovovala druhou učitelku ke konci divadla přišla zamnou a řekla mi ze ti byla na druhou učitelku a ze nemam poslouchat cizi rozhovory přitom učitelka co me nazvala hajzlem šla po me pravici a učitelka na kterou mluvila byla na levo a neřekla mi abych neposlouchal nebo tak něco a tak me zajímá jestli si muže dovolit nazývat me hajzlem

Zajímavá 0 před 522 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Hlada

Učitelka je tvá nadřízená a ty jsi povinný ji poslouchat. To jsi neudělal. Zvýšit hlas na učitelku nesmíš nikdy, bez ohledu na to, jak tě nazývá. Tvá drzost nejspíš přesahuje rozumné meze.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
led

Ako bývala kantorka, aj keď len krátkodobo, tvrdím, že
1 – učiteľka nesmie! nazvať žiaka urážlivo, aj keby bola rozčúlená! Ani v prípade, že nehovorí s ním, ale o ňom v jeho prítomnosti.
2 – rovnako to platí aj pre žiaka. Nech by učiteľ akokoľvek kričal, nadával, musí zachovať „dekórum“ a kľud. Nesmie zosilniť hlas, kričať a nadávať. Radšej nech mlčí. Vtedy dobrý učiteľ pochopí, že spravil chybu.
3 – do divadla, na predstavenie, bez ohľadu na to, či je na javisku divadla, v telocvični, alebo na lúke, chodíte nielen preto, že to máte v osnovách, ale aj v rámci výučby iným spôsobom, aj pre poučenie.
4 – Pokiaľ je miesto v priestore určenom pre vás ako divákov, máte byť tam a nie podľa seba ako sliepky na bidle. Učiteľka, vzhľadom na to, že zodpovedá za bezpečnosť svojich žiakov, teda aj za vás štyroch mušketierov, má právo vám určiť, kde budete sedieť…
5 – pokiaľ nesúhlasíš s jednaním učiteľky, sťažuj sa u jej nadriadeného zástupca riaditeľa, riaditeľ, prípadne doma vysvetli, čo sa stalo a rodičia rozhodnú či tebe pár faciek, alebo sa sťažovať na učiteľku v škole.

Upravil/a: led

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Drap

Osobně bych to hodnotil, jako že je učitelka nedůsledná. kdyby ti přidala pořádných pár facek, možná bys byl klidnější. Taky je možnost, že to takto řešit nechtěla, protože si byla vědoma toho, což jsi vlastně za haj.la.
Pláč tě alespoň uklidni?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Rokio

Učitelka ti neřekla nic strašného. Ty si jí odmlouval, tak ji to vyprovokovalo.

Když jsem byl ve tvém věku, tak učitelka tělocviku na nás byla mnohem více agresivní než ta tvoje. Na druhou stranu byl v její hodině pořádek a dokázala motivovat k vysokým výkonům. Bezva také bylo, že cvičila s námi. Tohle nedělá každá tělocvikářka.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
zjentek

A tady vidíš, jak je v ČR(deli) nutné mít základní právní znalosti už jako žák ZŠ! Bez něho seš úplně odevzdaný vyučujícím, protože si tě zjevně může ponižovat kde jaká učitelka. A ty jí to teď budeš muset prokázat a zvítězit nad ní a to podle všeho nebude tak snadné, beze svědků a zejména bez toho právního povědomí. Je to hrůza, takové ponížení… Mladého člověka to přivede až k pláči, ta lítost, beznaděj… );

Tak zkus na ni něco „vyhrabat“, bůhví co je to za „osobnost“ nevychovanou a co má kde za vroubky 🤷‍♂️

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Filip84

Každý člověk může udělat cokoli, čeho je schopen a říct někomu „Hajzle!“ je s to úplně každý, který na to dostatečně ovládá jazyk.

Takže, na Tvou otázku, může-li Tě učitelka nazvat „hajzlem“: ano, může. Proč by nemohla?

Jiná věc jsou následky. Kdo je křivák má být chytrý, kdo je blbý má být poctivý. Buďto na to máš, abys jí „pojebal jak Saxanu“, a nebo máš držet hubu a krok. Až tak jednoduché to je! 🙂

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
elkon

Neznáme tebe, ani okolnosti. Je to tvůj subjektivní pohled. Třeba jsi jak se říká „známá firma“.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Mravenec

Sám víš že si to dovolit nemůže. Otázka je, jak to chceš řešit. Jedinou cestou je přes rodiče, ale bohužel ve světě „dospělých“ ti nikdo tvou verzi věřit nebude. Učitelka rodičům nakecá, že to není pravda a kauza končí. Slovo proti slovu. Takže se na to prostě vykašli.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ten který je

Měla tě zatahat za ucho a nechat po škole.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
cappuccino

Jakube, me zarazi, jak jsi dokazal napsat ten prispevek v jedne vete! To je umeni!!
Ale jsem rada, ze to neni roman, spatne se to cte!!
K veci: situaci vidis jenom svym pohledem. Aby ti nekdo mohl vyhodnotit situaci, musel by znat jeste jeden jiny pohled, treba od tveho spoluzaka.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Dochy

Neznám ani Tebe ani učitelku. Čistě podle popisu by stálo za to tu cestu do ředitelny dokončit. Nicméně nejsem si jist zda by Ti to na klidu nějak výrazně přidalo. Co se týče otázky: Ne, je to minimálně neetické a není důležité jestli řeč byla nebo nebyla adresována Tobě. Je to za hranou.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
petrph

Zkusím ti to popsat trochu do hloubky.

  1. Ano ani dospělí, ani děti by si mezi sebou neměli nadávat, je to minimálně nespolečenské.
  2. Ale jak asi víš, tak ne někdy, ale často si i dospělí i děti mezi sebou nadávají (určitě i mezi dětmi které znáš). Ale existují asi tři důvody proč to dělají
  1. Buď jsou nevychovaní (i ty děti, někdy i ty rodiče),
  2. Nebo tím chtějí tomu druhému ublížit, ponížit ho, šikanovat ho
  3. Nebo tím vyjadřují svoje emoce – že je ten druhý něčím naštval, urazil on je, nesplnil nějaká pravidla , a podobně..A ono vyjadřovat emoce je často naopak dobré, tím se vyčistí atmosféra ve vztahu – in ten druhý by pak měl uznat zda pochybil.

Takže, zamysli se sám nad sebou, jaký důvod byl té paní učitelky, proč mluvila vulgárně o Tobě. Protože, pochopitelně nahlásit jí někde můžeš, a někdo jiný bude mít pravomoc potom vyslýchat jí, a ona pak bude muset uznat svou chybu, omluvit se ti, nebo jí dokonce potrestají víc, třeba jí kvůli tomu vyhodí ze školy..Je to na tobě, protože i toto pak psychicky tvaruje i tebe.
Nedá se jen tak z vody určit, co je správné. Protože na straně jedné tím dáváš najevo že máš silný charakter, a Tebe nikdo urážet nesmí. Ovšem na straně druhé, odpouštět jiným jejich chyby a neudávat je za ně, je taky jiná a dobrá vlastnost. Vyber si

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rokio

Filip84: I poctivý člověk může být chytrý a inteligentní.

Nový příspěvek