Avatar uživatele
Jakubv22

Může mě učitelka nazvat hajzlem?

Dnes jsme na škole měli divadlo v tělocvičně jen sedmé třídy a seděli jsme s kamarády nahoře vedle me byly další tři a učitelka mi řekla ať si sednu úplně dolu a tak jsem se ji zeptal proč zrovna Ja nedělal jsem tam bordel ani jsem nedadaval učitelka me následně chtěla vzít do reditelny a když jsme šly tak jsme procházeli okolo jiné učitelky na ni zavolala jménem a řekla ze odvede tohohle hajzla tím myslela me následně jsem na ni zvýšil hlas a řekl ji prosím a následně jsem ji řekl ze mi nebude říkat hajzl Ja ji taky nenadavam jen bych chtěl podotknout ze tahle učitelka dává poznámky když řeknete do prdele a řekla mi ze nikam nejdem a posadila me vedle jiné učitelky cele jsem to tak probrecel protože jsem s tím nemohl nic udělat protože kdyz bych šel tak ona to svede na to ze takhle oslovovala druhou učitelku ke konci divadla přišla zamnou a řekla mi ze ti byla na druhou učitelku a ze nemam poslouchat cizi rozhovory přitom učitelka co me nazvala hajzlem šla po me pravici a učitelka na kterou mluvila byla na levo a neřekla mi abych neposlouchal nebo tak něco a tak me zajímá jestli si muže dovolit nazývat me hajzlem

Zajímavá 0 před 522 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Hlada

Učitelka je tvá nadřízená a ty jsi povinný ji poslouchat. To jsi neudělal. Zvýšit hlas na učitelku nesmíš nikdy, bez ohledu na to, jak tě nazývá. Tvá drzost nejspíš přesahuje rozumné meze.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
led

Ako bývala kantorka, aj keď len krátkodobo, tvrdím, že
1 – učiteľka nesmie! nazvať žiaka urážlivo, aj keby bola rozčúlená! Ani v prípade, že nehovorí s ním, ale o ňom v jeho prítomnosti.
2 – rovnako to platí aj pre žiaka. Nech by učiteľ akokoľvek kričal, nadával, musí zachovať „dekórum“ a kľud. Nesmie zosilniť hlas, kričať a nadávať. Radšej nech mlčí. Vtedy dobrý učiteľ pochopí, že spravil chybu.