Avatar uživatele
Pokročilý

Mám takový problém s jedním e-shopem...

Na e-shopu http://www.lovesport.cz/ Jsem si obědnal 3 trička a míč. Na stránkách je napsáno, že žádné zboží není na skladě a že ho obědnávají ze zahraničí, a že to dojde max. do 3 týdnů. Problém ale nastává v tom, že od potvrzovacího e-mailu uběhli už 3 týdny (e-mail došel 12.7.) a mě to zatím nedošlo. CO teď? Mám čekat dál nebo co mám podle vás dělat?
Doplňuji:
Dobírkou

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Tak jistě mají na stránkách i telefonní číslo, spoj se s nimi a zeptej se , nebo pošli mejl -pak budeš vědět na čem jsi .Popř. vše zrušit nebo čekat dál .

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Pokročilý

Nejprve urgujte objednávku u onoho e-shopu (hlavně slušně). Pokud nebude eshop reagovat (nebo reagovat jen prostým zboží je na cestě, nebo nebylo k dispozici u dodavatele, všechno bude trvat dýl), stěžujte si (vytrvale), protože v tom případě už se můžete odvolávat na porušení smluvních podmínek onoho shopu. Můj bratr takhle z jednoho shopu s oblečením takhle vytěžil (kromě kalhot, které si objednával) jako omluvu tričko. Letos si objednával kalhoty znovu a znovu řešil tento problém. Když jim objednávku urgoval, rovnou napsal, že kfyby zase poslali tričko, tak tentokrát prosí XL...:-D


Avatar uživatele

už jste to zaplatil, nebo budete platit dobírkou?

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 415
Zlatý gecco 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 263
Zlatý mosoj 238
Zlatý briketka10 148
Zlatý annas 143
Zlatý ReHu 132
Zlatý iceT 109
Zlatý quentos 108

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.