Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Dochy

Klidně… Pokud bude mít dostatečnou výdrž a spolehlivost…

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Kepler

Určitě, myslím, že je i bezpečnější. Dá se s tím letět jako s větroněm, jen si přestaví vrtuli „do praporu“ a přistát se dá na kdejakém delším trávníku. Nevýhodou je krátký dolet, baterie obvykle vydrží jen okolo 20 minut. Ale na lítání pro radost to stačí.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Drap

Proč ne.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
agentpv

ne, lítám jenom letadlem které má dostatečně dlouhou šňůru, popř. prodlužovačku na 220/380V s platným revizním osvědčením.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Edison

Pokud bude mít systém pro „vypuštění paliva“, jako letadla proudová… možná…

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
hapiky

Dochy: Každé letadlo je relativně nejbezpečnější způsob dopravy.

před 2006 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Dochy

Tak to bych zas netvrdil. Každé civilní komerční schválené pro provoz a v přepočtu na kilometr. To snad.
Ale já samozřejmě chci výdrž a spolehlivost u těch baterek. Představa že při pokusu o zvýšení výkonu motoru v chladnějším počasí mi letadlo chcípne (což dělala třeba starší baterie v mobilu) se mi moc nezamlouvá.
Já vím, u moderních akumulátorů to až tak moc nehrozí, ale chci aby u toho letadla než do něj sednu to někdo zkontroloval, protože technicky to úplně samozřejmé není.

před 2005 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Edison

Moderní trakční baterie jsou naopak mnohem více náchylné na teplotu. Taky se to řeší ejich vyhříváním. Ale jen tak mimochodem.. technologie je jedna věc… ale v komerci jde o hmotnost… Takže… dokud to nebude mnohem lehčí, tak do toho nikdo komerčně nepůjde.

před 2005 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava