Avatar uživatele
Pokročilý

Kdo nebo co má nastarosti televizní reklamy.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Self promotion (výroba upoutávek) je samostatné oddělení v každé televizi, které spolupracuje s grafickým a programovým oddělením.
Šéfdramaturg práci zadává. Dramaturgové vymýšlejí koncepci, redaktoři píší texty a vybírají filmy a hudbu podle zadání z programu. Střihači a režiséři filmy "nakoukávají" a editují. Speaker (VoiceOver - hlas TV stanice) pak upoutávku namluví. Grafici ji s režisérem upraví do konečné podoby. Šéf dramaturg ji schválí a scheduler (nasazovač do rozpisu) ji zařadí do vysílání. Od jednoho pořadu se vyrábí i několik variant upoutávky - většinou podle významnosti pořadu.

Grafické znělky televizní stanice (předěly, jingle...) jsou většinou natáčeny v ateliérech a televize si je nechávají vyrábět na klíč od významných grafických studií a TV agentur. Pořádají se na ně castingy a točí je i známí režiséři. Jsou to tzv. Profily stanice.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

V televizích na to mají celá oddělení

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Hudba, film a TV

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Hudba, film a TV

Zlatý iceT 777
Zlatý briketka10 583
Zlatý annas 575
Zlatý quentos 506
Zlatý marci1 427
Zlatý Drap 401
Zlatý bolak 345
Zlatý led 332
Zlatý hanulka11 271
Zlatý mosoj 216

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.