Avatar uživatele
Pokročilý

Je ve volejbalu chyba, když se míč dotkne sítě, ale přeletí? Něco jako "prase" v tenisu.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Pokročilý

Není to chyba. Sítě by se neměl dotýkat hráč.
Doplňuji:
Ve volejbalu se tomu, stejně jako v tenisu, taky říká 'prase'. A takovým hezkým prasátkem můžeš někdy uhrát bod zadarmo. :)


Avatar uživatele
Stříbrný

Podle starých pravidel to tuším byla chyba v některých případech. Například při podání se podávalo znova a při druhém praseti byla ztráta míče (nebo byla ztráta rovnou? už si nejsem jist)

A myslím, že to nebylo v pravidlech, ale hráli jsme na to... pokud ses po praseti neomluvil, také byla ztráta ;-)


Avatar uživatele
Registrovaný

Neni to chiba


Avatar uživatele
Pokročilý

Chyba to není, chyba je když se hráč dotkne horní pásky sítě..

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Sport

Zlatý Drap 246
Zlatý marci1 160
Zlatý hanulka11 135
Zlatý annas 132
Zlatý gecco 123
Zlatý mosoj 101
Zlatý Alesh 100
Zlatý quentos 89
Zlatý Lamalam 82
Zlatý arygnoc 77

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.