Je možnost odstoupit od rámcové smlouvy o dílo před uplynutím smluvní výpovědní lhůty?

Dobrý den,
pracuji jako programátor OSVČ pro vývojářskou firmu. Mám s nimi uzavřenou jen a pouze rámcovou smlouvu o dílo, která zastřešuje převod autorských práv, dodržování interních pravidel, zodpovědnost za dodané dílo a podobně.
Ve smlouvě není dohodnutá ani pracovní doba (nebo počet hodin, které bych měl odpracovat).
V závěru smlouvy je však dvouměsíční výpovědní lhůta.
Jakým způsobem lze od takovéto smlouvy odstoupit hned? Nebo případně, je možné ji vypovědět, avšak vzhledem k tomu, že není smluvně dohodnutá pracovní doba, nadále již do práce nechodit (tedy pracovat 0 hodin měsíčně)?
Na dohodu mě zaměstnavatel odmítá pustit.

Děkuji
Doplňuji:
Jambalaya:

Velice děkuji za vyčerpávající odpověď. (jako)Zaměstnavatel o něčem takovém vůbec nechce slyšet, jak jsem již psal, na dohodu mě odmítá pustit.
Potřeboval bych tedy poradit jak odstoupit.
Děkuji

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Bronzový

Jako OSVČ nemáte žádnou pracovní dobu, tudíž nemáte povinnost do (jako)zaměstnání docházet. Smlouva o dílo se mi navíc nezdá zrovna nejvhodnější. Smlouva o dílo se většinou uzavírá na dílo zcela konkrétnu a nikoliv dlouhodobý vztah. Co se týká autorských záležitostí, měl byste mít spíše smlouvu autorskou dle autoského zákona.
Smlouvou o dílo je dána povinnost dílo vykonat, avšak obecně si jej můžete vykonávat kde chcete, není-li místo určeno a podstatný je výsledek.