Avatar uživatele
ShyDoe

Jaký nejvýhodnější bankovní účet pro studenta ?

Chci se zeptat, u jaké banky si mám založit účet (i s kartou ) . Jde mi o to, aby to bylo za co nejméně poplatků, nebo i bez nich a to – založení a správa účtu, vybírání a vložení peněz a převádění z účtu na účet ? Jsem studentka SŠ , plánuji jít i na VŠ, 18 let, jsou pro mne vůbec nějaké takové výhody ?Děkuji.

Zajímavá 0 před 3439 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Pepa25

Studentské konto s minimem poplatků má např. ČSOB:
http://www.csob­.cz/cz/lide/Uc­ty-a-platby/Stranky/CSOB-Studentske-konto.aspx
Ne úplně zdarma zdarma mají studentské účty Komerční banka, Raiffeisenbank a GE Money Bank.
Zdarma mají účty (i pro nestudenty) vč. karty některé internetové banky, např. mBank, Fiobanka, Airbank, Equa …

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
jinsun

Equa bank, pokud mesicne 3× zaplatis kartou, i korunove polozky, jw to zdarma. Vyber ze vsech bankomatu, internerove bankovnicrvi. Je tam i bonus 150kc pro nove, ale musis mit „pozvanku“ eventuelne napis.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
McArthur

Ono to není tak jednoduché. Je potřeba sledovat aktuální akce jednotlivých bank pro studenty. Co platilo v listopadu, to v prosinci platit nemusí. Také záleží na „tanečcích“ při vyjednávání. V nabídce banky může být, že budeš mít všechno zdarma na rok s možností prodloužení, pokud budeš studovat a ještě plyšák zdarma, ale Ty si můžeš vyjednat i další bonusy.

Nebo se můžeš na všechno vyprdnout, netrápit se tím, zajít do Fio banky (www.fio.cz), kde je účet se všemi poplatky zdarma pro každého. Není to studentský účet, ale můžeš ho tak používat. Dostaneš kartu, můžeš si založit Euro účet, spořící účet atd. A za nic neplatíš, nemusíš platit kartou, nejsi limitovaný(-á) objemem měsíčních pohybů na účtu apod.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Kamilovo